Gå til innhold

Dere med 3 barn, hvilken bil har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kia Carens

Anonymkode: 914a7...927

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Mazda 6. Elsker den, masse plass til tre unger, men ikke alle tre har seter lenger.  Før hadde vi Opel, stor og grei sånn sett, men jeg hatet den bilen. 

Anonymkode: d7c8c...6c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi går mot nissan x trail 2017 modell, noen erfaringer med den? 

Anonymkode: 3f872...4d0

Prøvekjørte den med tre beltestoler i baksetet. Fungerte svært dårlig, for smalt baksete! Måtte holde det ene setet sidelengs for å komme til for å feste beltet.... 

Skrevet

Passat. Veldig fornøyd. 

Anonymkode: d96df...812

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Passat. Veldig fornøyd. 

Anonymkode: d96df...812

Vi har ikke plass til tre barneseter i den.

Anonymkode: fc146...f94

Skrevet
Rosa Sitron skrev (20 timer siden):

Er dere fornøyd med bilen? Elbilen altså.

Veldig fornøyd. Evaliaen vil, som andre ganske riktig påpeker, aldri vinne noen skjønnhetskonkurranse, men for oss som primært ser på bil som et praktisk transportmiddel, er den super. Den er billig til sjuseter å være, har akseptabel rekkevidde, plass til hele familien (to lange voksne, fire barn) og bagasjen vår på langtur, er driftssikker og helt grei å kjøre. 

Skrevet

Tesla X, 7 seter. Fornøyd med det :)

Skrevet
2 hours ago, Slaskepott said:

Veldig fornøyd. Evaliaen vil, som andre ganske riktig påpeker, aldri vinne noen skjønnhetskonkurranse, men for oss som primært ser på bil som et praktisk transportmiddel, er den super. Den er billig til sjuseter å være, har akseptabel rekkevidde, plass til hele familien (to lange voksne, fire barn) og bagasjen vår på langtur, er driftssikker og helt grei å kjøre. 

Jeg har sett på den, men syns det virket som den ikke hadde god nok rekkevidde og var treg til å lade.

Skrevet

Tusen takk for alle svar her, jeg er ikke TS men trenger selv biltips. :) 

Anonymkode: 81e55...80d

Skrevet
Rosa Sitron skrev (5 timer siden):

Jeg har sett på den, men syns det virket som den ikke hadde god nok rekkevidde og var treg til å lade.

Tesla Model X har nok både bedre rekkevidde og raskere lading, men så koster den også det dobbelte. Til vår bruk, altså mest kjøring i nærmiljøet og noen lengre turer i året, duger Evaliaen. Hurtiglading av bilen tar kortere tid enn lading av apeflokken min når vi er på langtur, så for oss er det ikke noen problemstilling. 😂

Skrevet
3 minutter siden, Slaskepott said:

Tesla Model X har nok både bedre rekkevidde og raskere lading, men så koster den også det dobbelte. Til vår bruk, altså mest kjøring i nærmiljøet og noen lengre turer i året, duger Evaliaen. Hurtiglading av bilen tar kortere tid enn lading av apeflokken min når vi er på langtur, så for oss er det ikke noen problemstilling. 😂

Tesla har vi ikke råd til 😅Håper vel det finnes noen mellomting mellom Evaliaen og Tesla innen vi trenger 7 seter 🤞

Skrevet
Rosa Sitron skrev (44 minutter siden):

Tesla har vi ikke råd til 😅Håper vel det finnes noen mellomting mellom Evaliaen og Tesla innen vi trenger 7 seter 🤞

Ikke vi heller*. 💸 Om vi skulle sett etter ny bil nå, ville jeg prøvekjørt Maxus Euniq, den virker som et greit alternativ til Evalia. 

*) Og rent prinsipielt synes jeg Elon Musk er så dust at jeg ikke ønsker å bidra til at han blir enda rikere. 💩

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...