AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Har kjæreste og da jeg traff han var jeg veldig klar på at jeg ville ikke være sammen med noen som ikke var ferdig med eksen. Han sa det hadde vært slutt i nesten tre år da han møtte meg. Men, det viser seg at han gikk med giftering frem til ca. ett år før han traff meg (hun tok ut separasjon da) og i dødsannonsen til hennes mor som døde ca 6 mnd før han traff meg, så står han som hennes partner. Er det vanlig? Sliter med å tro at det faktisk var over tre år før han traff meg, det har vært mange episoder som tilsier annet. Det gir også da mening hvorfor eksen lagde rabalder da han traff meg. Føler ikke jeg kan stole helt på han? Anonymkode: 1d7b7...89a
Gjest Skogsalv Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Magefølelsen din har nok rett,ifht hvor lenge han gikk med ringen. Men ifht dødsannonsen, så var de vel ikke skilt på papiret enda ? Skilsmisse innvilges ett år etter seperasjonpapirene er sendt inn. Så det har sin naturlige forklaring. Men ellers,ville jeg vært føre var..
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Enten må du velge å stole på han eller så dropper du han. Anonymkode: 9581f...d06 2
PM75 Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Nei, det er ikke vanlig. Stol på magefølelsen!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: ce1a6...c05
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Høres it som din egen usikkerhet ødelegger for deg her. Tror du tenker mer på eksen hans enn han. Anonymkode: aba27...ba6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Høres it som din egen usikkerhet ødelegger for deg her. Tror du tenker mer på eksen hans enn han. Anonymkode: aba27...ba6 Ja, jeg er nok litt usikker, men har vært i forhold før ser eksen var et helvete, så vil ikke inn i det igjen... Anonymkode: 1d7b7...89a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 Høres ikke helt ærlig ut. Når jeg tok ut separasjon fra eksmannen ble ringen fjernet. Det er vanlig, også i vennekretsen min. Man har jo ikke et forhold lengre, men noen håper jo at det skal bli bedre i separasjonsperioden og går med ringen til skilsmissen er et faktum. I mitt tilfelle var det helt over, ikke sjanse for gjenforening, og da gikk jeg uten ring fordi jeg var separert, men singel. Du kan jo spørre han om å få se separasjons og skilsmissedokumentene, men det tror jeg ikke han blir fornøyd med. Spørsmålet blir jo om du stoler på han nå, og kan la dette gå. Hvis ikke så er det bare å gå videre. Anonymkode: ba767...dfd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #9 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har kjæreste og da jeg traff han var jeg veldig klar på at jeg ville ikke være sammen med noen som ikke var ferdig med eksen. Han sa det hadde vært slutt i nesten tre år da han møtte meg. Men, det viser seg at han gikk med giftering frem til ca. ett år før han traff meg (hun tok ut separasjon da) og i dødsannonsen til hennes mor som døde ca 6 mnd før han traff meg, så står han som hennes partner. Er det vanlig? Sliter med å tro at det faktisk var over tre år før han traff meg, det har vært mange episoder som tilsier annet. Det gir også da mening hvorfor eksen lagde rabalder da han traff meg. Føler ikke jeg kan stole helt på han? Anonymkode: 1d7b7...89a Normalt å gå med giftering fram til seperasjon, særlig om en ikke ønska bruddet. Da mamma døde, sto eksen til søstera i dødsannonsen, bare 2 mnd før skilsmissen gikk gjennom. Han hadde jo kjent hverandre i mange år. Mange folk lager drama rundt eksers nye partnere, selv om de går selv. Anonymkode: 32a71...509
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #10 Skrevet 8. februar 2021 Vi tok av ringene da han slo opp (Dvs, han tok av litt før uten at jeg merket det). Ser ikke poenget i å ha på et symbol som sier "til døden skiller oss ad" når en har gått fra hverandre. En løgn på fingeren. Jeg tenker at han var ferdig med eksen da han tok av ringen. Og at hun var ferdig da hun tok ut separasjon. Det kan også hende at han var ferdig med henne for 3 år siden, men at de holdt det hemmelig pga familien av én eller annen grunn? Har du skrevet her før? Om at de fortsatt hadde sex etter "bruddet"? Jeg tenker at bruddet var 1 år siden. At du må forholde seg til det. Og at du må forholde deg til at han er en løgner. Jeg tror nok at det er deg han vil ha, men at han løy om hvor mange år det var pga at du synes det var viktig at det var lenge siden bruddet. Hva er det neste han vil lyge om for å gjøre det enklere for seg selv? "Jada, kjære. Jeg har husket å søke om barnehageplass" Anonymkode: c480c...e7e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #11 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Høres ikke helt ærlig ut. Når jeg tok ut separasjon fra eksmannen ble ringen fjernet. Det er vanlig, også i vennekretsen min. Man har jo ikke et forhold lengre, men noen håper jo at det skal bli bedre i separasjonsperioden og går med ringen til skilsmissen er et faktum. I mitt tilfelle var det helt over, ikke sjanse for gjenforening, og da gikk jeg uten ring fordi jeg var separert, men singel. Du kan jo spørre han om å få se separasjons og skilsmissedokumentene, men det tror jeg ikke han blir fornøyd med. Spørsmålet blir jo om du stoler på han nå, og kan la dette gå. Hvis ikke så er det bare å gå videre. Anonymkode: ba767...dfd Han var ikke skilt da jeg traff han, men hadde vært separert i over ett år. Spurte hvorfor de ikke hadde tatt ut skilsmisse, men det kunne han ikke svare på. Bare sa noe om at han hadde ikke tenkt på det osv. Jeg tok også av ringen så fort jeg gikk fra eks mannen og vet han gjorde det samme. Anonymkode: 1d7b7...89a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå