AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Hei! 11-åringen vår var hos besteforeldre i helga, men det hun ikke fikk med seg var at de hadde byttet wifi-nett. Hun trodde hun spilte spill på wifien, men brukte i stedet opp hele månedens datamengde (1 GB) på denne helga. Hun har Ice Junior, og det er ikke mulig å kjøpe til datamengde, eller gi av min rolloverdata. Det står på hjemmesiden til Ice at man kan surfe videre når dataen er brukt opp, men i svært redusert hastighet. Noen som har prøvd dette, og som vet om hun får kjøpt bussbillett på mobilen når datamengden er brukt opp? Hun må busse fram og tilbake for å komme seg på flere fritidsaktiviteter i uka... Eller tar det ti minutt bare å åpne busskort-appen i denne reduserte hastigheten,... Anonymkode: 6eec1...041
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Er det ikke bare å prøve å åpne appen, da...? Anonymkode: b6e58...2dc 1
Gjest Albbas Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er det ikke bare å prøve å åpne appen, da...? Anonymkode: b6e58...2dc TS sin datter vil vel helst ikke kjøpe bussbilletten før hun faktisk trenger den, og da er det litt kjipt å oppdage i det du venter på bussen at kjøpet ikke blir gjennomført.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Joda, kan det. Hun må busse til aktiviteter etter skolen i dag, rekker så vidt hjemom å spise først, så vi får teste det da. Men kjipt hvis det ikke går. Må ev. skynde meg å bytte abonnement til et voksen-abonnement med rollover-tilgang. Anonymkode: 6eec1...041
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 TS igjen... kan kjøpe bussbillett før hun går hjemmefra, på hjemme-wifien, hvis hun ikke lukker billett-sida på telefonen. Men når hun skal hjem fra aktiviteten blir det verre. Anonymkode: 6eec1...041
Gjest Bet-t-ina Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 (endret) - Endret 8. februar 2021 av Bet-t-ina
petterm Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Ice har vel hastighet tilsvarende ISDN når det er slutt på data, og det skal være nok til å kjøpe billett.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 Jeg vet ikke hvordan kundeservicen er hos Ice, men kanskje du kan kontakte de og spørre? Anonymkode: 1eef5...431
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå