lille-sjøstjerne Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Jeg var på ultralyd når jeg var 16 uker på vei og fikk vite at det var jente. Jeg spurte om hun var helt sikker, jeg klarte liksom ikke stole helt på det. Hun sa hun var bombesikker. Hun tippet også jente når jeg var på UL når jeg var 12 uker på vei. Hun er en anerkjent jordmor. Likevel tenker jeg TENK om hun tar feil. Jeg blir jo like glad for begge deler, men omstillingen synes jeg virker vanskelig. Noen som har opplevd å få feil kjønn på ultralyd ved 16 uker eller senere?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Ja, fikk vite jente, men det ble gutt på OUL. Men hun sa hun ikke var helt sikker i uke 16 da. Anonymkode: b7ce7...fd6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Jeg fikk vite kjønn på NIPT, men spurte likevel på ultralyd. De (ultralyd) tok feil både i uke 12 og 18. 🤣 Anonymkode: d80e6...f57
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Ja. Jeg fikk vite jente med 95% sikkerhet sa han, men på OUL var det gutt. Anonymkode: 3d227...5a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå