AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Er dere hevngjerrige? Har dere vært tafatt altfor lenge, og når skal "nok være nok??". Fortell fra deres egne eller andres liv. Har dere stått opp for dere selv eller andre? Er det en spesiell dere vil støtte eller stå opp for, som f.eks. har blitt uskyldig dømt eller mobbet til grunne? Anonymkode: b5b94...5df
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Det er mye og langt mellom "tafatt" og "hevngjerrig" da. Jeg har opplevd enkelte mennesker som har vært fæle mot meg. Men hevn er vel aldri løsningen, da blir du jo like liten som den du ønsker å hevne deg på. Tror du at du kommer til å føle deg bedre etter å ha hevnet deg, at du etter hevnen endelig kan gå videre med livet ditt? Jeg tror det er sånn mange ønsker å tenke, men tviler på at det blir på denne måten i praksis. Anonymkode: 07af4...63a 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Ja jeg er hevngjerrig. Hadde ett forhold til en gift mann å etter en stund begynte han å avlyse avtaler. Da fortalte jeg konen hans at han er utro. Hun begynte å så slenge dritt så jeg hevnet meg å sende screenshoot av heftige sexmeldinger mellom meg og mannen hennes. Hun politianmelder meg for "krenkelse av privatlivets fred", jeg hevner meg med å spørre etter babyklær på en side på facebook der jeg vet hun leser. Hun fikk det heldigvis med seg å trodde at jeg var gravid med mannen hennes. Anonymkode: 2bc43...76a 10
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg er hevngjerrig. Hadde ett forhold til en gift mann å etter en stund begynte han å avlyse avtaler. Da fortalte jeg konen hans at han er utro. Hun begynte å så slenge dritt så jeg hevnet meg å sende screenshoot av heftige sexmeldinger mellom meg og mannen hennes. Hun politianmelder meg for "krenkelse av privatlivets fred", jeg hevner meg med å spørre etter babyklær på en side på facebook der jeg vet hun leser. Hun fikk det heldigvis med seg å trodde at jeg var gravid med mannen hennes. Anonymkode: 2bc43...76a wow Anonymkode: 7ed5b...cdf 12
Kalikalinka Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja jeg er hevngjerrig. Hadde ett forhold til en gift mann å etter en stund begynte han å avlyse avtaler. Da fortalte jeg konen hans at han er utro. Hun begynte å så slenge dritt så jeg hevnet meg å sende screenshoot av heftige sexmeldinger mellom meg og mannen hennes. Hun politianmelder meg for "krenkelse av privatlivets fred", jeg hevner meg med å spørre etter babyklær på en side på facebook der jeg vet hun leser. Hun fikk det heldigvis med seg å trodde at jeg var gravid med mannen hennes. Anonymkode: 2bc43...76a Tror du blander «psyko» og «hevngjerrig» 😳 37
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Nei, om jeg ikke setter pris på hvordan en person behandler meg/noen har vært kjip mot meg, så ser jeg ingen grunn til å ha de i livet mitt, og slutter da å bry meg om de. Er man likegyldig til en person, så gidder man ikke å skal bruke tid og energi på å klekke ut hevn. Anonymkode: a34b1...576 3
Anciol Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Ja .... og hadde jeg hatt sjangsen skulle vedkommende sittet ruinert igjen , og husløs! 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 Kalikalinka skrev (4 minutter siden): Tror du blander «psyko» og «hevngjerrig» 😳 Klassisk eksempel på en kaninkoker.. Anonymkode: e6d7e...b76 7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #9 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja jeg er hevngjerrig. Hadde ett forhold til en gift mann å etter en stund begynte han å avlyse avtaler. Da fortalte jeg konen hans at han er utro. Hun begynte å så slenge dritt så jeg hevnet meg å sende screenshoot av heftige sexmeldinger mellom meg og mannen hennes. Hun politianmelder meg for "krenkelse av privatlivets fred", jeg hevner meg med å spørre etter babyklær på en side på facebook der jeg vet hun leser. Hun fikk det heldigvis med seg å trodde at jeg var gravid med mannen hennes. Anonymkode: 2bc43...76a Haha! Hva med å rette sinnet der det hører hjemme - hos mannen sin. Anonymkode: a6c87...967 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #10 Skrevet 8. februar 2021 Vanligvis ikke. Men en jeg var sammen med utnyttet meg kun for å få enkelte goder og drev med mye shady greier bak ryggen min. Jeg gjorde det slutt, men var fortsatt ganske ødelagt lenge etterpå. Så da han senere kom krypende og trengte hjelp til noe som kunne gjort livet hans veldig mye bedre satte jeg meg skikkelig på bakbeina og nektet å hjelpe, selv om det var et enkelt ærend å gjøre for han. Det satte planene hans tilbake med flere måneder. Anonymkode: ea1fb...aee 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #11 Skrevet 8. februar 2021 Kalikalinka skrev (13 minutter siden): Tror du blander «psyko» og «hevngjerrig» 😳 HUN er psyko som som slenger dritt og kommer med trusler,ikke meg. Anonymkode: 2bc43...76a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #12 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): HUN er psyko som som slenger dritt og kommer med trusler,ikke meg. Anonymkode: 2bc43...76a Du visste jo at han var gift,og gifte menn holder vi oss unna. Han tvang deg vel ikke til å hore rundt med han.. Finn deg en som er singel. Anonymkode: 9757b...e5b 14
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #13 Skrevet 8. februar 2021 Putter hengelås på eikene til motorsykkelen til en som skylder meg penger. Verdt det:) Anonymkode: 5588a...e81 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #14 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du visste jo at han var gift,og gifte menn holder vi oss unna. Han tvang deg vel ikke til å hore rundt med han.. Finn deg en som er singel. Anonymkode: 9757b...e5b Nei det er omvendt,det er gifte menn som skal holde seg unna single damer. Dette er lenge siden så har samboer å alt nå;takk for omtanken Anonymkode: 2bc43...76a 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #15 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Haha! Hva med å rette sinnet der det hører hjemme - hos mannen sin. Anonymkode: a6c87...967 Gjorde jo det og,tror du han syns det var gøy å lese på facebookside at jeg kanskje var gravid med han? Neppe 😄 Anonymkode: 2bc43...76a 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #16 Skrevet 8. februar 2021 Hevn, som å ta igjen og gjøre noe like fælt, er sjelden eller aldri en god løsning. Men det kan være en slags form for hevn når mobbeofferet ikke lar seg knekke, når kriminalitetsofferet anmelder gjerningsperson, når noen sier fra om urett i stedet for å la seg tvinge til taushet - kort sagt: få stoppet de som gjør andre vondt, og at de må stå til ansvar for det de har gjort. Anonymkode: d720b...a57 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #17 Skrevet 8. februar 2021 Ja, er vel det. Problemet er bare at hevn stort sett ikke fører til noe positivt. Ofte er det karma som er en fin ting å ha i bakhodet. Man kommer sjelden langt med hevn. Blir ofte ord mot ord, eller at ting slår tilbake på deg igjen. Snakker om erfaring Anonymkode: 15e6f...95b 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #18 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nei det er omvendt,det er gifte menn som skal holde seg unna single damer. Dette er lenge siden så har samboer å alt nå;takk for omtanken Anonymkode: 2bc43...76a Hadde ikke du blitt forbanna på dama hvis din nåværende samboer var utro? Det er ganske vanlig reaksjon. Man blir jo forbanna på mannen sin, men også på hvordan han har stått i med Anonymkode: 9757b...e5b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #19 Skrevet 8. februar 2021 Jeg rekker aldri å ta hevn mot de det gjelder og det er fordi de rævkjøre seg selv å live sitt så til de grader. Så jeg sitter på sidelinjen og nyter popkornet mitt istedenfor. Karma skal man ikke leke gjemmsel eller titt tei med😉😂 Anonymkode: 5859e...2e6 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #20 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde ikke du blitt forbanna på dama hvis din nåværende samboer var utro? Det er ganske vanlig reaksjon. Man blir jo forbanna på mannen sin, men også på hvordan han har stått i med Anonymkode: 9757b...e5b Da hadde jeg klikket på mannen min,det er han som har gjort noe galt. Anonymkode: 2bc43...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå