Gå til innhold

Burde man gå "all out" første gangen man har sex med en kvinne etter noen dates?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mtp fingring, slikking, osv? Eller er første sexen en litt mer sånn bli-kjent opplevelse, hvor det kanskje er økt #2 hvor man skal virkelig gi alt? Kanskje jeg bare er for forsiktig, hvor jeg føler at jeg ikke nødvendigvis har "lov" til å gjøre alt første gangen, selv om vi har jo sex, så man kan ihvertfall prøve seg.

Anonymkode: 6d4f4...90c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør henne? Tenker at det er dummere å være gniten på sånt første gangen, da tenker hun at du ikke er noe raus i senga.

Anonymkode: 1ddfa...c46

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Spør henne? Tenker at det er dummere å være gniten på sånt første gangen, da tenker hun at du ikke er noe raus i senga.

Hvordan spør man om noe sånt? Synes det virker litt kleint? "Skal jeg fingre deg"?

Skrevet

Nesten alle har fingret meg først. Null stress. 

Anonymkode: 77381...46f

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mtp fingring, slikking, osv? Eller er første sexen en litt mer sånn bli-kjent opplevelse, hvor det kanskje er økt #2 hvor man skal virkelig gi alt? Kanskje jeg bare er for forsiktig, hvor jeg føler at jeg ikke nødvendigvis har "lov" til å gjøre alt første gangen, selv om vi har jo sex, så man kan ihvertfall prøve seg.

Jeg synes du skal kjøre på så du er sikker på at hun faktisk vil pule deg igjen. 

Så kan du heller vente med å stille krav til henne før det har gått en stund. Du trenger jo ikke be henne rimme deg første kvelden. 

Skrevet

Det spørs hva som menes med «all out». De fleste av mine partnere har fingret og gått ned på meg første gangen. Mange kvinner syns oral er en viktig del av sex, og vil kanskje bli skuffet om det utelukkes. Men, jeg ville kanskje ventet litt med spesifikke fetisjer, anal etc. Kommer helt an på kjemien og partneren så se det an eller snakk om det.

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Fingring og slikking er å gå all out? Har puritanisme blir den nye trenden siden jeg var på markedet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvordan spør man om noe sånt? Synes det virker litt kleint? "Skal jeg fingre deg"?

Man snakker om sex før man har det :) 

Anonymkode: 2e3fa...4ca

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du må jo spørre først. Du kan ikke gjøre noe seksuelt uten samtykke først 

Anonymkode: 23799...f93

Skrevet

Nei. Man burde bli kjent før man har sex og hvis ikke: husk på kjønnssykdommer og bruk kondom 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Eh...jeg tror ikke man skal spørre om hver lille ting.

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Man snakker om sex før man har det :) 

Anonymkode: 2e3fa...4ca

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg snakker sjeldent om sex før jeg har det. Av de jeg har hatt sex med er det ingen som har spurt om vi skal ha sex, om de kan gå ned på meg, eller lignende. Samtykke kan gis uten et konkret, verbalt spørsmål og svar. Samtykke er selvfølgelig helt sentralt, men det betyr ikke at man må spørre om tillatelse til hver enkelt aktivitet. 

Skrevet

Alle er jo forskjellige så hva man er komfortabel med vil variere. Men jeg forventer alltid fingring og slikking ved sex uansett om det er første gang. I mine øyne er ikke det å gå all out, det er det minste man kan gjøre. Om han ikke gjør det så blir det siste gangen vi har sex. Litt kleint å spørre om det på forhånd ja.. 

fetisher og slikt kan man kanskje utelukke frem til man blir mer komfortable med hverandre

Gjest Middelmådig
Skrevet

Hvordan tenkte du å gå frem om du ikke tar med hånd eller munn på kjønnet hennes først? Klinings og stappe kuken inn? Uakseptabelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 1.31):

Ja, mest mulig ubeskyttet sex tidligst mulig med de man dater har jeg lært er en god regel. Oral, rimming etc. Vis henne at du er råååå. 

Ting som herpes, hiv, kreft i halsen etc etc må du bare drite i. Alle har det uansett i dag!

Koos deg , yolo yolo. 

😗

Anonymkode: fb7c4...19e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...