AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Som at folk ikke kan si at det blir godt å komme hjem etter jobb å få slappe av litt, de har jo tross alt valgt jobben sin selv og de liker jo jobben og da kan de jo ikke klage. Allle blir vel slitne selv om de liker jobben sin. At det er stygt å ønske barnefri,sånn at man kan ha litt egentid, stygt å av og til ville ha barnevakt når man skal noe, stygt å si at det er slitsomt med barn, fordi man har jo valgt selv å få barn. En veninne fikk høre at hun måtte tåle all slags smerte og at hun ikke kunne være redd for noe for hun hadde jo født et barn. Hun hadde brukket tåa, men når hun sa det var vondt fikk hun vist beskjed om å ikke klage siden hun hadde gått gjennom en fødsel. Kjenner noen sånne. Er veldig irriterende. Bare første gjelder meg da jeg ikke har barn. Hvorfor sier noen folk sånne ting? Kjenner du noen? Anonymkode: 2de71...e23
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Det oppsummerer minst 70% av brukerne her inne. Hva jeg tenker om de, empatiløse idioter. Anonymkode: 50899...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå