Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg råtten hvis jeg nekter barnefar å bli med på fødsel? Bf har oppført seg helt forferdelig i graviditeten, og ønsker støttende personer under fødsel. Er det råttent gjort?

Anonymkode: 62013...70c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke under selve fødselen, men han kan gjerne komme inn etter at barnet er født og du er dekket til

Anonymkode: dbc7d...29e

• Liker 1
Skrevet

Nei. Han kan komme inn en tur etterpå. 

Anonymkode: c569f...a27

• Liker 3
Skrevet

Nei, det syntrs jeg ikke. Fødsel er helt ekstremt krevende, og om du ikke tror hsn vil være et positivt bidrag så er det ingen grunn til at han skal delta.

• Liker 18
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 8b3c2...c60

• Liker 3
Skrevet

Jeg nektet min å være med, han var en dritt han og. Fødsel er krevende nok så der tar du kun med deg en du er trygg på.

Anonymkode: b6a9f...b17

• Liker 4
Skrevet

Nei. Din kropp, din fødsel. Hvis BF ikke er en egnet støttespiller så skal du selvfølgelig ikke ha han der :)

Anonymkode: c86a3...b00

• Liker 8
Skrevet

Er dere sammen?

Anonymkode: 358c9...e2d

• Liker 2
Skrevet

Nei, du er pasient, du skal ha en fødesituasjon som gir deg ro og fokus. Stress gir faktisk økte smerter. Å ha en person du er i konflikt med tilstede gir stress.

Anonymkode: 4ec8f...4b5

• Liker 7
Skrevet

Om far stresser deg kan det gi både lenger og vondere fødsel. Noe som kan være farlig.

Stress gjør at kroppen produserer adrenalin. Dette virker hemmende på riene. Spente muskler, som stress forårsaker, gjør også fødselen tyngre og mer vond.

Så nei, det er absolutt ikke råttent av deg å prioritere din og babyens helse over fars følelser.

Anonymkode: ac01d...051

• Liker 4
Skrevet

Planlegger du å fortsette samlivet med ham etter fødselen? Hvilken rolle skal han ha i ditt og barnets liv videre?

Anonymkode: 247a6...e8e

• Liker 1
Skrevet

Nei. Fødsel er krevende nok fra før. Viss han ikke bidrar positivt for deg trenger han heller ikke vere der 

Anonymkode: a35a3...fd4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...