AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Jeg går nå 1vgs på FBIE, detter mitt 2 skoleår. Gikk først 1 skoleår på helse. Jeg er 18, blir 19 neste mnd og lever på borteboer. Borteboer er 4142kr. Leien min er på 5000kr med strøm, Internett etc. jeg har ikkje noen deltidsjobb annet enn jeg passer nevøen min 1 helg i blant. Får 1000kr for dette egt. Jeg får litt hjelp av mine foreldrene for at d skal gå rundt, Mn deres økonomi er også stram. Har ikkje rett på noe annet fra Lånekassen. Siden foreldrene mine tjener for mye. Har gått ned en liten del i vekt da jeg ikkje har nok til å kjøpe nok mat. Har jeg rett på noe fra nav??? Anonymkode: 7b96e...571
Pillarguri Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Dine foreldre er lovpålagt å forsørge deg til du er ferdig på videregående. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Nav hjelper som regel ikke elever på videregående siden foreldre har forsørgelsesplikt frem til du er ferdig på vgs. Så du bør se om du kan få deg en liten jobb, eventuelt må du flytte til et billigere sted! Anonymkode: 6be83...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå