AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Heisann! Ble litt langt det her, men håper på noen gode råd. Har fått et stort problem med sexlysten min, tror det sitter mest i hodet og jeg vet ikke hvordan jeg skal snu det 😕 Litt forhistorie: har ikke gått på prevensjon på ca 4-5 år, å sexlysten min har vært på topp! Er i et nytt forhold nå, så er nyforelsket og alt det der og sexen har vært sånn som det skal i lykkerusen. Men så har jeg plages med ustabil menstruasjon i litt over et år og ble anbefalt av gynekolog å sette inn spiral for å se om det hjalp. Å sette inn spiralen er det værste smerte******* jeg har utsatt underlivet mitt for (nei jeg har ikke født barn), det gjor så vondt og fortsatte å ha ondt i dagene etter. Etterhvert fikk jeg kontroll på smertene ved hjelp av smertestillende, men fortsatt var jeg redd for å ha sex i frykt for nye smerter. En dag fikk jeg så vondt at jeg måtte på legevakten og der ble spiralen fjernet siden den var på tur til å støtes ut. Da hadde jeg hatt den i 12 dager. Endelig tenkte jeg at ting skulle ordne seg, men etter jeg fjernet den så har jeg blødd ekstremt mye, å hatt en del mensensmerta, men det har roet seg nå. Men sexlysten ser jeg ikke noe til, jeg prøver på egenhånd men klare ikke få orgasme. Å når kjæresten min pjusker og vi ligger å koser oss så blir jeg ikke tent lenger, så jeg ender med å "avvise" han. Å jeg syns det er så sårt. Men jeg føler meg så herjet med der nede, å har nesten fått helt avsmak av hele fiffien min😥 Noen råd? Anonymkode: 73c8d...f9f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Hvor lenge siden den ble tatt ut? Tenker at forventning om smerte er en ganske effektiv lystdreper😬 Er det fortsatt vondt og ømt i området? Anonymkode: 53837...969
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor lenge siden den ble tatt ut? Tenker at forventning om smerte er en ganske effektiv lystdreper😬 Er det fortsatt vondt og ømt i området? Anonymkode: 53837...969 Litt over en uke siden den ble tatt ut. Blødningene er stoppet og har ikke noe ubehag fysisk lenger, annet enn at jeg er redd for å gjøre noe som kan trigge det igjen😕 Anonymkode: 73c8d...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå