Gå til innhold

Sexlysten forsvant etter mislykket forsøk med spiral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Ble litt langt det her, men håper på noen gode råd. 

Har fått et stort problem med sexlysten min, tror det sitter mest i hodet og jeg vet ikke hvordan jeg skal snu det 😕

Litt forhistorie: har ikke gått på prevensjon på ca 4-5 år, å sexlysten min har vært på topp! Er i et nytt forhold nå, så er nyforelsket og alt det der og sexen har vært sånn som det skal i lykkerusen. Men så har jeg plages med ustabil menstruasjon i litt over et år og ble anbefalt av gynekolog å sette inn spiral for å se om det hjalp. Å sette inn spiralen er det værste smerte******* jeg har utsatt underlivet mitt for (nei jeg har ikke født barn), det gjor så vondt og fortsatte å ha ondt i dagene etter. Etterhvert fikk jeg kontroll på smertene ved hjelp av smertestillende, men fortsatt var jeg redd for å ha sex i frykt for nye smerter. En dag fikk jeg så vondt at jeg måtte på legevakten og der ble spiralen fjernet siden den var på tur til å støtes ut. Da hadde jeg hatt den i 12 dager. Endelig tenkte jeg at ting skulle ordne seg, men etter jeg fjernet den så har jeg blødd ekstremt mye, å hatt en del mensensmerta, men det har roet seg nå. 

Men sexlysten ser jeg ikke noe til, jeg prøver på egenhånd men klare ikke få orgasme. Å når kjæresten min pjusker og vi ligger å koser oss så blir jeg ikke tent lenger, så jeg ender med å "avvise" han. Å jeg syns det er så sårt. 

Men jeg føler meg så herjet med der nede, å har nesten fått helt avsmak av hele fiffien min😥 Noen råd? 

Anonymkode: 73c8d...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen? 

Skrevet

Hvor lenge siden den ble tatt ut? Tenker at forventning om smerte er en ganske effektiv lystdreper😬 Er det fortsatt vondt og ømt i området?

Anonymkode: 53837...969

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor lenge siden den ble tatt ut? Tenker at forventning om smerte er en ganske effektiv lystdreper😬 Er det fortsatt vondt og ømt i området?

Anonymkode: 53837...969

Litt over en uke siden den ble tatt ut. Blødningene er stoppet og har ikke noe ubehag fysisk lenger, annet enn at jeg er redd for å gjøre noe som kan trigge det igjen😕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...