AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Del Skrevet 7. februar 2021 Noen her inne som venter spent på nyheter ang eggdonasjon ? Har prøvd i 12 år nå uten noe lykke, og tror eggdonasjon er det som skal til for at vi får en baby 😊 Anonymkode: 8d706...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Del Skrevet 7. februar 2021 Aldri. Redd jeg haddedølt det ikke er mitt barn. Selv om det på en måte er det, så er det det ikke likevel. Men, min manns barn. Med en annen kvinne. Aldri Anonymkode: 6f05b...baa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri. Redd jeg haddedølt det ikke er mitt barn. Selv om det på en måte er det, så er det det ikke likevel. Men, min manns barn. Med en annen kvinne. Aldri Anonymkode: 6f05b...baa Okei. Men har du hatt problemer med å bli gravid ? Anonymkode: 8d706...98e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Del Skrevet 7. februar 2021 Åpner de opp for at man kan tjene penger på å donere egg? Eggene mine er så klar for å bli solgt! Anonymkode: 8de30...35e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Åpner de opp for at man kan tjene penger på å donere egg? Eggene mine er så klar for å bli solgt! Anonymkode: 8de30...35e Man får kompensasjon på 5-10 000, pga medisinering, hormoner og inngrepet. Kunne donert om jeg hadde vært singel - men haddde aldri benyttet meg av donoregg selv, men det er fordi jeg ikke syntes noe om å få barn, syntes det er egoistisk. Bedre å adoptere. Anonymkode: d16ef...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Okei. Men har du hatt problemer med å bli gravid ? Anonymkode: 8d706...98e Var det en forutsetning for å svare? Anonymkode: 6f05b...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Åpner de opp for at man kan tjene penger på å donere egg? Eggene mine er så klar for å bli solgt! Anonymkode: 8de30...35e Du må være mellom 25-35. Jeg er dessverre for gammel... Anonymkode: e9b44...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 8. februar 2021 #8 Del Skrevet 8. februar 2021 Nei, men hadde gladelig donert egne egg hvis jeg kunne. Fikk gutten min ved hjelp av sæddonor. Evig takknemlig for at det fins menn der ute som er villige til å donere😍 Lykke til Ts:) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #9 Del Skrevet 8. februar 2021 Kunne aldri mottatt eller gitt. Blir jeg gravid ved eggdonasjon så er det jo ikke mitt barn, samme med sæddonasjon, da vil det jo ikke være mannen min sitt barn så ser ikke hvordan dette er et poeng i å gjøre... da får man heller leve barnløs og godta det. Og jeg kunne heller aldri gitt bort egg, man gir ikke bort barna sine....😭 Jeg er langtidsprøver og har ingen barn enda, men ser ikke poenget i å dermed føde andres barn istedet... Anonymkode: a4e81...01c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #10 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg fikk eggstokkreft da jeg var 20 år, og den eneste muligheten for meg å bli gravid er ved eggdonasjon. Jeg tror det vil kjennes ut som mitt barn, og er takknemlig for at det finnes kvinner som kan hjelpe meg med det ❤️ Anonymkode: a5846...a7f 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #11 Del Skrevet 8. februar 2021 Vi venter spent på eggdonasjon! Ser ut til å bli klart rundt sommeren ifølge private klinikker vi har vært i kontakt med. Håper det er mange kvinner der ute som har lyst og mulighet til å donere egg. Endelig blir vi mer likestilt, og kvinner som ikke har eller kan bruke egne egg kan få donor-hjelp på lik linje som gutta! Anonymkode: 720b6...11b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiffig Skrevet 8. februar 2021 #12 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kunne aldri mottatt eller gitt. Blir jeg gravid ved eggdonasjon så er det jo ikke mitt barn, samme med sæddonasjon, da vil det jo ikke være mannen min sitt barn så ser ikke hvordan dette er et poeng i å gjøre... da får man heller leve barnløs og godta det. Og jeg kunne heller aldri gitt bort egg, man gir ikke bort barna sine....😭 Jeg er langtidsprøver og har ingen barn enda, men ser ikke poenget i å dermed føde andres barn istedet... Anonymkode: a4e81...01c Mange deler ikke det veldig genetiske synet på hva foreldre er. Med den tankegangen er jo ikke fetterne mine som er adoptert fetterne mine, men det er de jo. I teorien kan det kanskje synes som om man ikke kan føle det samme, men veldig mange opplever det motsatte, at det handler om å være nær hverandre, bli kjent og leve sammen, som gjør oss til familie, eller i slekt. Hvis jeg hadde slitt med å få egne barn, ville jeg absolutt vurdert andre løsninger. Det samme ville heldigvis mannen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #13 Del Skrevet 8. februar 2021 Nei. Jeg er helt for ivf og å gi naturen en hjelpende hånd, men hvis vi ikke kan bruke våre egne egg/spermier har vi blitt enige om å heller gå for adopsjon. Det føles mest riktig for oss, og ventetiden er ganske kort nå. Har ingen formening om hva andre burde gjøre. Anonymkode: 37372...fe8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guppy88 Skrevet 8. februar 2021 #14 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Vi venter spent på eggdonasjon! Ser ut til å bli klart rundt sommeren ifølge private klinikker vi har vært i kontakt med. Håper det er mange kvinner der ute som har lyst og mulighet til å donere egg. Endelig blir vi mer likestilt, og kvinner som ikke har eller kan bruke egne egg kan få donor-hjelp på lik linje som gutta! Anonymkode: 720b6...11b Jeg vil donere, men synes det er vanskelig å finne ut hvor jeg kan melde meg. Kan du være så snill å oppgi navnene på de klinikkene du har vært i kontakt med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #15 Del Skrevet 8. februar 2021 Med 12 års prøving hadde jeg ikke venter spent på å få det gjort i Norge. Regner med køene blir lange? Hadde kunne vurdert tanken om jeg var yngre. Men først og fremst hadde jeg nok satset på Danmark/Russland. Anonymkode: c5f97...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #16 Del Skrevet 8. februar 2021 Hadde jeg vært yngre så hadde jeg klart benyttet meg av eggdonasjon - nå er jeg dessverre blitt for gammel🙈 Anonymkode: 2433c...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #17 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg har et barn takket være eggdonasjon, beste avgjørelsen jeg har tatt i hele mitt liv. Anonymkode: 8dcd5...266 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #18 Del Skrevet 8. februar 2021 Hvis det hadde blitt aktuelt, så hadde jeg gjort det ja. Man går jo gravid. Så på en måte er man biologisk mor, bare ikke genetisk mor. Anonymkode: d7299...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #19 Del Skrevet 8. februar 2021 Er 14 uker på vei etter eggdonasjon i Danmark. Er utrolig glad og takknemlig for at noen ville gi oss et egg. Vi har et barn fra tidligere som er genetisk mitt. Er ikke redd for å føle forskjellig overfor barna😍. Vokste opp med en venninne som var adoptert som hadde en bror som var genetisk barn av foreldrene. Ingen forskjell på tilknytning til foreldre eller kjærligheten der. Det er vanskelige valg, og man må ha rom for å føle tvil, men for oss var det riktig. Lykke til, ts! Anonymkode: 6eaa8...986 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #20 Del Skrevet 8. februar 2021 29 minutter siden, Guppy88 said: Jeg vil donere, men synes det er vanskelig å finne ut hvor jeg kan melde meg. Kan du være så snill å oppgi navnene på de klinikkene du har vært i kontakt med? Bare å kontakte en fertilitetsklinikk i nærheten av der du bor, de aller fleste private klinikkene kommer til å tilby eggdonasjon. Eksempelvis Hausken, IVF klinikken eller Medicus. Anonymkode: 720b6...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå