Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Helse og fremtid..takk - snill du er!:)!

Anonymkode: 71ec3...a2f

Fremtiden, helse og livet generellt..:) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal legge kort senere i kveld for de som har lyst, dette er koselig for meg å prate med dere 😊 

Anonymkode: acbe0...d65

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Helse og fremtid..takk- snill du er!:)!

Helse:

Sju mynter, langsom vekst, men likevel fremgang. Du står kanskje ovenfor et veikryss og trenger litt veiledning og oppmuntring for veien videre. 

Fremtid:

Åtte sverd, står for en tilsynelatende umulig situasjon og begrensninger, men den er ikke helt umulig. Du kan snu situasjonen. Dette er midlertidig 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kan du værsåsnill spå meg også? Hadde satt stor pris på det! 

Kvinne 24, vekten. Ønsker å vite noe om kjærlighet, fremtiden og helse. ❤️

Anonymkode: f3c54...f34

Fremtid: 

Magikeren, den er positiv og magikeren kan lykkes med alt. Du har evnen og kan lykkes om du har viljestyrken.

Kjærligheten:

Døden. Det er skuffelse her og kanskje mangel på støtte. Men døden er åså starten på noe nytt, selv om noe tar slutt er den nye starten gull skal du se.

Helse:

Seks staver, kortet viser at du mottar gode nyheter. Seier til tross for motgang.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du traff helt rett. Ang flytting og noe som må avsluttes. Tusen takk🙏🏻 Får du opp noe av hva en mann tenker om meg? 

Anonymkode: 728ea...6ce

Trekker ett til på kjærlighet 

Fem sverd, dette er ikke helt bra. Kortet står for nederlag og kort seier. Han er uærlig. 

Men du må ta dette med en klype salt 😊

Skrevet

Du må gjerne legge kort for meg og, er fryktelig nysgjerrig på hvordan det står til på kjærlighetsfronten og hva jeg kan vente neg 😊

Anonymkode: 72300...e1d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må gjerne legge kort for meg og, er fryktelig nysgjerrig på hvordan det står til på kjærlighetsfronten og hva jeg kan vente neg 😊

Begrenes ess, ja dette ser lovende ut. Kortet står for kjærlighet, kan være starten på et nytt forhold eller en flørt. Kortet står for tiltrekning og empati og sterke følelser.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Begrenes ess, ja dette ser lovende ut. Kortet står for kjærlighet, kan være starten på et nytt forhold eller en flørt. Kortet står for tiltrekning og empati og sterke følelser.

Så spennende, takk! 😊 Må gjerne trekke ett kort til hvis du har lyst for å se om det er noen fra fremtiden eller en ny en 😁

Skrevet

Så spennende, takk! 😊 Må gjerne trekke ett kort til hvis du har lyst for å se om det er noen fra fremtiden eller en ny en 😁

Mente selvfølgelig fortiden haha 

Skrevet

Keiserinnen, for meg ser det ut som det er en du allerede kjenner, fordi keiserinnen hinter til kjærligheten til en venn. Om jeg ikke er helt på bærtur 😄 

Skrevet

Keiserinnen, for meg ser det ut som det er en du allerede kjenner, fordi keiserinnen hinter til kjærligheten til en venn. Om jeg ikke er helt på bærtur 😄 

Ojoj enda mer spennende, takk 😊

Skrevet

Jeg lurte på hun blonde som sluttet på jobben. Var litt gnister, hun flyttet, Men flytter tilbake nå snart. Vil hun bli bra ff ?  

Anonymkode: 843c5...ee8

Skrevet

Hei ! Legg gjerne for meg. 
Kommer de utlendingene med et bra bud denne gang ? Hvor mye ? bør jeg jeg si ja til de eller vente på bedre ? 

Anonymkode: 843c5...ee8

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skal legge kort senere i kveld for de som har lyst, dette er koselig for meg å prate med dere 😊 

Jeg ønsker så Gjerne også å bli spådd 😁

Helse, kjærlighet og familie ❤️❤️❤️

Anonymkode: 9f445...cee

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helse:

Sju mynter, langsom vekst, men likevel fremgang. Du står kanskje ovenfor et veikryss og trenger litt veiledning og oppmuntring for veien videre. 

Fremtid:

Åtte sverd, står for en tilsynelatende umulig situasjon og begrensninger, men den er ikke helt umulig. Du kan snu situasjonen. Dette er midlertidig 😊

Den første ser jeg. Hva menes med det du skriver om fremtid? Og takk🌟

Skrevet

Jeg vil gjerne bli spådd om mulig.

Kvinne,20, vekten.

Helse/generelt/framtid.

Anonymkode: c5c80...76c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...