AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #21 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kan du være så snill å spå meg? Kvinne 25 fisk, lurer veldig spesielt på kjærlighet nå.. Anonymkode: 291c5...b89 Begrenes pasje, du er følsom og drømmer deg bort. Kortet tyder på ny begynnelse, kanskje det er nytt forhold, for forelskelse eller noe hyggelig ligger her altså 😊 Anonymkode: acbe0...d65
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #22 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fremtid, helse og kjærlighet Fremtid: Magikeren, kortet står for positive handlinger, selvstendighet og viljestyrke. Du kan lykkes med det du har i tankene nå, du har viljen og evnen. Helse: Fire begre, du har en tendens til å være pessimistisk og fokusere på det negative og ser bare hindringer. Du er sliten og vil være alene. Kjærlighet: Solen, fremtid og suksess i det du prøver på. Du har et klart mål. Vær selvsikker! Anonymkode: acbe0...d65 Wow!! Tusen takk!! Det du skriver om fremtid og kjærlighet var oppløftende😃 Og det du skrev om helse var skremmende korrekt! Jeg har lenge hatt fysiske utfordringer og smerter som gjør alt så vanskelig i hverdagen. Helsen hindrer meg i å leve som jeg ønsker, det er så mye jeg vil gjøre, men som jeg ikke klarer. Mange sorger pga dette. Jeg prøver virkelig å tenke positivt, men av en eller annen grunn, så klarer jeg det ikke. Jeg er sliten av denne langvarige kampen, og livredd for at det er sånn det skal bli i mange år fremover. Så det du skrev stemmer på en prikk for her og nå, og for fortid. Du er dyktig! Hadde du kunnet trekket et kort på helse i fremtid? ❤️ Anonymkode: 03664...f58
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #23 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Meg også🙏🏻 Dame 38, væren. Hva får du evnt opp på meg? Forhold? Menn? Anonymkode: 728ea...6ce Kjærlighet trekker jeg på da "Verden", kortet står for suksess. Helhet, oppfyllelse og åså avsluttning på noe. Det er en lang reise og flytting. Reisen kan være en metafor og ikke en fysisk reise. Men det er harmoni i enden av dette. Du er på vei til noe som er bra for deg. Men det ser ut som du har noe å jobbe med åså, da tenker jeg på den avsluttningen. Anonymkode: acbe0...d65
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #24 Skrevet 8. februar 2021 Spør jeg også🙈 kunne du spådd meg? Er veldig nysgjerrig på fremtiden. Spesielt kjærligheten? Snakker litt med en fyr nå, så spent på om det er noe å satse på😊 K Anonymkode: a7be2...1ca
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #25 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Wow!! Tusen takk!! Det du skriver om fremtid og kjærlighet var oppløftende😃 Og det du skrev om helse var skremmende korrekt! Jeg har lenge hatt fysiske utfordringer og smerter som gjør alt så vanskelig i hverdagen. Helsen hindrer meg i å leve som jeg ønsker, det er så mye jeg vil gjøre, men som jeg ikke klarer. Mange sorger pga dette. Jeg prøver virkelig å tenke positivt, men av en eller annen grunn, så klarer jeg det ikke. Jeg er sliten av denne langvarige kampen, og livredd for at det er sånn det skal bli i mange år fremover. Så det du skrev stemmer på en prikk for her og nå, og for fortid. Du er dyktig! Hadde du kunnet trekket et kort på helse i fremtid? ❤️ Anonymkode: 03664...f58 Så bra! 😀 Du må ha troen på deg selv. Jeg fikk et sterkt kort på deg, du er en fighter 😊 Vognen, dette kortet viser kamp, men triumf. Kontroll og selvdisiplin er stikkord her. Du mestrer situasjonen. Du har et mål (noen ganger står målet for hevn, men virker ikke til å passe her, men det veit du bedre) Ser ut som du når målet. Anonymkode: acbe0...d65
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #26 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spør jeg også🙈 kunne du spådd meg? Er veldig nysgjerrig på fremtiden. Spesielt kjærligheten? Snakker litt med en fyr nå, så spent på om det er noe å satse på😊 K Anonymkode: a7be2...1ca Da legger jeg ett på kjærligheten 😉 Tre staver, dette kortet handler om starten på ett prosjekt, det ser bra ut. Stol på deg selv, for at dette prosjektet skal gå videre må du ta det første skrittet og lede det mot målet. Og dette målet er nærmere enn du tror. Anonymkode: acbe0...d65 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #27 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da legger jeg ett på kjærligheten 😉 Tre staver, dette kortet handler om starten på ett prosjekt, det ser bra ut. Stol på deg selv, for at dette prosjektet skal gå videre må du ta det første skrittet og lede det mot målet. Og dette målet er nærmere enn du tror. Anonymkode: acbe0...d65 Takk for at du svarte💛 føler alltid jeg blir hoppet over andre ganger jeg har spurt om å bli spådd, så tenkte jeg var forhekset nå, og ingen turde å si det😆 Jaja, nei men dette høres jo litt lovende ut da. Alt jeg drømmer om er å få oppleve ekte kjærlighet, men hittil har jeg blitt lurt av alle jeg har blandet meg borti. Håper han her er verdt alle froskene jeg har kysset😃 Du må gjerne spå mer om du kjeder deg😀 Takk igjen😀 K Anonymkode: a7be2...1ca
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #28 Skrevet 8. februar 2021 Gjerne meg også💕🙏 løve, 27 år generelt jobb/kjærlighet 🙏💕 Anonymkode: 6669c...7cc
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #29 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for at du svarte💛 føler alltid jeg blir hoppet over andre ganger jeg har spurt om å bli spådd, så tenkte jeg var forhekset nå, og ingen turde å si det😆 Jaja, nei men dette høres jo litt lovende ut da. Alt jeg drømmer om er å få oppleve ekte kjærlighet, men hittil har jeg blitt lurt av alle jeg har blandet meg borti. Håper han her er verdt alle froskene jeg har kysset😃 Du må gjerne spå mer om du kjeder deg😀 Takk igjen😀 K Anonymkode: a7be2...1ca Haha 😄 Ja, men kortet så bra ut. Kan ta feil altså, jeg legger gjerne ett til 😊 Da er det "generelt" kort. Seks staver, det står for seier og triumf. Du mottar gode nyheter. Seier til tross for motstand. Så seieren er ikke flaks, du har/må jobbe for den men den er der fremme 😊 Anonymkode: acbe0...d65
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #30 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så bra! 😀 Du må ha troen på deg selv. Jeg fikk et sterkt kort på deg, du er en fighter 😊 Vognen, dette kortet viser kamp, men triumf. Kontroll og selvdisiplin er stikkord her. Du mestrer situasjonen. Du har et mål (noen ganger står målet for hevn, men virker ikke til å passe her, men det veit du bedre) Ser ut som du når målet. Anonymkode: acbe0...d65 Tusen takk! 😃 Ja jeg føler jeg er en fighter, men får ofte en følelse av at jeg har fightet for lenge, som om jeg ikke har mer styrke igjen. Ikke at jeg gir opp, men at det kreves mer og mer av meg å stå i kampen, og det er utmattende og det føles iblant som om man kjemper forgjeves. Men dette hjalp meg virkelig! Det å vite at jeg når målet! Det er flere mål jeg håper å nå, noe krever stå på- vilje, sterk tro og selvdisiplin, og andre mål føler jeg ikke er helt opp til meg om nås eller ikke, mer livets tilfeldigheter. Og du har rett, det er ikke hevn det dreier seg om her, men ulike mål ja. Håp og drømmer for en bedre fremtid, på flere måter. Tusen takk for god hjelp❤️ Anonymkode: 03664...f58
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #31 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Dommen, dette kortet viser fornyelse, tiden er inne for å ta et oppgjør med fortiden nå, du er klar for en ny start. Min tolkning er da at du må gjøre det før du kan begynne med blanke ark. Fortiden hundrer deg litt da Anonymkode: acbe0...d65 Tusen takk 😊 Så det betyr at jeg ikke kommer til å finne kjærligheten ? Har vært singel i 4 år har følt meg klar veldig lenge, men finner ingen. Jeg vet på en måte ikke hvordan jeg skal bli mer klar enn jeg er 😝 lengter veldig etter å finne noen. Er veldig alene. Og det gjør litt vondt skal jeg være ærlig. Anonymkode: 57c28...606
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #32 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Haha 😄 Ja, men kortet så bra ut. Kan ta feil altså, jeg legger gjerne ett til 😊 Da er det "generelt" kort. Seks staver, det står for seier og triumf. Du mottar gode nyheter. Seier til tross for motstand. Så seieren er ikke flaks, du har/må jobbe for den men den er der fremme 😊 Anonymkode: acbe0...d65 Spennende. Får bare hive meg rundt og jobbe for et eller annet da😅 K Anonymkode: a7be2...1ca
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #33 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Gjerne meg også💕🙏 løve, 27 år generelt jobb/kjærlighet 🙏💕 Anonymkode: 6669c...7cc Kjærlighet: Stavenes pasje, kortet viser til noe hyggelig og lidenskap for fremtiden din. Du føler deg inspirert og har nye ideèr. Du mottar en god nyheter som gjør at du ser ting i et litt annet lys. Jobb: Stavenes ess, nye prosjekter og gode muligheter innen karrieren kan dukke opp her. Ny jobb eller flytting. Kanskje begge deler. Anonymkode: acbe0...d65 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #34 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tusen takk 😊 Så det betyr at jeg ikke kommer til å finne kjærligheten ? Har vært singel i 4 år har følt meg klar veldig lenge, men finner ingen. Jeg vet på en måte ikke hvordan jeg skal bli mer klar enn jeg er 😝 lengter veldig etter å finne noen. Er veldig alene. Og det gjør litt vondt skal jeg være ærlig. Anonymkode: 57c28...606 Jo det sier bare at du har noe du må fikse først, du er ikke helt åpen eller klar for det, selv om du har lyst 😊 Det er ikke negativt det, må finne ut hva det er som hindrer deg før du er klar for et forhold. La et kort til. Keiseren, kortet står for struktur og autoritet, ikke bokstavelig talt en autoritet, men keiseren hindrer deg i å gå videre. Hvem eller hva er keiseren for deg? Anonymkode: acbe0...d65 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #35 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jo det sier bare at du har noe du må fikse først, du er ikke helt åpen eller klar for det, selv om du har lyst 😊 Det er ikke negativt det, må finne ut hva det er som hindrer deg før du er klar for et forhold. La et kort til. Keiseren, kortet står for struktur og autoritet, ikke bokstavelig talt en autoritet, men keiseren hindrer deg i å gå videre. Hvem eller hva er keiseren for deg? Anonymkode: acbe0...d65 Oj, tusen takk for at du tok tid til et kort til ❤ Jeg vet ikke helt hvem keiseren kan være. Må vel være meg selv kanskje ? I lang tid så ville jeg ikke annet enn å ha tilbake eksen. I 2 år var det bare han som gjaldt, men han er jeg langt over og forbi nå. Og den dag idag fatter jeg ikke hva jeg drev med. Blir tiltrukket av helt andre typer enn han den dag idag. Så kan ikke være han som er keiseren, men han var. Kan det være meg selv da? Jeg vet isåfall ikke hva det er med meg som hindrer meg. Selvtilliten kanskje? Jeg jobber veldig hardt for å få den kroppen jeg vil og føle meg fin nok. Men korona gjør det så vanskelig å nå målene. Kanskje korona er keiseren? Anonymkode: 57c28...606
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #36 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja jeg kan prøve 😀 Hva vil du jeg skal legge på? Anonymkode: acbe0...d65 Helse og fremtid..takk - snill du er!:)! Anonymkode: 71ec3...a2f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #37 Skrevet 8. februar 2021 Kan du værsåsnill spå meg også? Hadde satt stor pris på det! Kvinne 24, vekten. Ønsker å vite noe om kjærlighet, fremtiden og helse. ❤️ Anonymkode: f3c54...f34
Anonymous 91 Skrevet 8. februar 2021 #38 Skrevet 8. februar 2021 Legger kort selv. Det er så spennende
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #39 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjærlighet trekker jeg på da "Verden", kortet står for suksess. Helhet, oppfyllelse og åså avsluttning på noe. Det er en lang reise og flytting. Reisen kan være en metafor og ikke en fysisk reise. Men det er harmoni i enden av dette. Du er på vei til noe som er bra for deg. Men det ser ut som du har noe å jobbe med åså, da tenker jeg på den avsluttningen. Anonymkode: acbe0...d65 Du traff helt rett. Ang flytting og noe som må avsluttes. Tusen takk🙏🏻 Får du opp noe av hva en mann tenker om meg? Anonymkode: 728ea...6ce
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #40 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjærlighet: Stavenes pasje, kortet viser til noe hyggelig og lidenskap for fremtiden din. Du føler deg inspirert og har nye ideèr. Du mottar en god nyheter som gjør at du ser ting i et litt annet lys. Jobb: Stavenes ess, nye prosjekter og gode muligheter innen karrieren kan dukke opp her. Ny jobb eller flytting. Kanskje begge deler. Anonymkode: acbe0...d65 Ohhh🙏❤️ Tusen takk for at du brukte tid for å spå meg også🥺 Anonymkode: 6669c...7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå