Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns sånt er såå utrolig spennende og jeg lurer på om noen vil spå meg her inne. 

Gjerne fremtid, psykisk helse, kjærlighet og generelt. Hva som enn kommer opp. 

Kvinne, fisk, 24

Anonymkode: b421b...e8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Syns sånt er såå utrolig spennende og jeg lurer på om noen vil spå meg her inne. 

Kvinne, fisk, 24

Hei! 😀 

Jeg er nybegynner på tarot, men jeg kan legge om du har lyst?

Anonymkode: acbe0...d65

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei! 😀 

Jaa å veldig veldig gjerne 😃

Skrevet

Opp

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kvinne, fisk, 24

Så bra! Spennende for meg åså dette ☺️ Jeg legger tre kort, fremtid, helse og kjærlighet.

Fremtid:

Myntenes ridder, kortet viser at du gjør smart i å jobbe hardt og prioritere kjedelige ting nå. Du har en evne til å gjennomføre ting når du går inn for det, men ikke bli egoistisk i jakten på fremgang. Kortet er åså en advarsel om at du jobber for hardt, er perfeksjonist.

Helse:

Fem begre, dukker ofte opp i forbindelse med et tap. Dette kan være tap av eiendeler, forhold, muligheter eller tap av ansikt, alt tap. Det er anger her.

Kjærlighet:

Måtehold, dette kortet er bra, det står for kompromiss og samarbeid. Kortet viser til en lykkelig slutt på en vanskelig tid. Og balanse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så bra! Spennende for meg åså dette ☺️ Jeg legger tre kort, fremtid, helse og kjærlighet.

Fremtid:

Myntenes ridder, kortet viser at du gjør smart i å jobbe hardt og prioritere kjedelige ting nå. Du har en evne til å gjennomføre ting når du går inn for det, men ikke bli egoistisk i jakten på fremgang. Kortet er åså en advarsel om at du jobber for hardt, er perfeksjonist.

Helse:

Fem begre, dukker ofte opp i forbindelse med et tap. Dette kan være tap av eiendeler, forhold, muligheter eller tap av ansikt, alt tap. Det er anger her.

Kjærlighet:

Måtehold, dette kortet er bra, det står for kompromiss og samarbeid. Kortet viser til en lykkelig slutt på en vanskelig tid. Og balanse.

Wow det stemte veldig bra, absolutt alt sammen faktisk 🤔 og fikk samtidig litt håp og viktige påminnelser 🤗 tusen takk! 

Angående kjærlighet, får du opp noe om at det er han jeg har hatt det vanskelig med en stund nå, som kommer til å løsne, og vare? Eller noe nytt? 

Skrevet

Åh, jeg vil også bli spådd👍

Skrevet

Opp

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Wow det stemte veldig bra, absolutt alt sammen faktisk 🤔 og fikk samtidig litt håp og viktige påminnelser 🤗 tusen takk! 

Angående kjærlighet, får du opp noe om at det er han jeg har hatt det vanskelig med en stund nå, som kommer til å løsne, og vare? Eller noe nytt? 

Så bra! ❤️

Begrenes ridder, det er et kort som tyder på kjærlighet, men det er noe som kommer. Det er en forsiktig søkende tilnærming til det. En invitasjon til kjærlighet om du vil. Jeg tolker det som at det er et nytt forhold. Men hvordan det er mellom dere veit du best 😊 Om det er helt slutt nå så kan dette være en ny forsiktig start.

Skrevet
Eva00 skrev (10 minutter siden):

Åh, jeg vil også bli spådd👍

Ja jeg kan prøve 😀 Hva vil du jeg skal legge på?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så bra! ❤️

Begrenes ridder, det er et kort som tyder på kjærlighet, men det er noe som kommer. Det er en forsiktig søkende tilnærming til det. En invitasjon til kjærlighet om du vil. Jeg tolker det som at det er et nytt forhold. Men hvordan det er mellom dere veit du best 😊 Om det er helt slutt nå så kan dette være en ny forsiktig start.

Tusen takk ❤️ det blir spennende å se 😃

Skrevet

Ja jeg kan prøve 😀 Hva vil du jeg skal legge på?

Kan du værsåsnill å spå meg også ? 😄🙏💫

Anonymkode: 57c28...606

Skrevet

Kan du værsåsnill å spå meg også ? 😄🙏💫

Ja 😄 Men det er lettere om du har et spørsmål. 

Skrevet

Ja 😄 Men det er lettere om du har et spørsmål. 

Okei :) da lurer jeg på hvordan kjærlighetslivet ser ut fremover🤗

Skrevet

Ikke at jeg ikke er åpen for å dele tråden med andre, men hvis det er noen fler som kunne tenke seg å prøve seg, hadde det vært superkult, hilsen ts 🤗🤗

Skrevet

Kan du være så snill å spå meg? Kvinne 25 fisk, lurer veldig spesielt på kjærlighet nå.. 

Anonymkode: 291c5...b89

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hei! 😀 

Har du lyst å spå meg også? 🤗😃 Kjærlighet og helse? Livet generelt?

Anonymkode: 03664...f58

Skrevet

Okei :) da lurer jeg på hvordan kjærlighetslivet ser ut fremover🤗

Dommen, dette kortet viser fornyelse, tiden er inne for å ta et oppgjør med fortiden nå, du er klar for en ny start.

Min tolkning er da at du må gjøre det før du kan begynne med blanke ark. Fortiden hundrer deg litt da :) 

Skrevet

Har du lyst å spå meg også? 🤗😃 Kjærlighet og helse? Livet generelt?

Anonymkode: 03664...f58

Fremtid, helse og kjærlighet :) 

Fremtid:

Magikeren, kortet står for positive handlinger, selvstendighet og viljestyrke. Du kan lykkes med det du har i tankene nå, du har viljen og evnen.

Helse:

Fire begre, du har en tendens til å være pessimistisk og fokusere på det negative og ser bare hindringer. Du er sliten og vil være alene.

Kjærlighet:

Solen, fremtid og suksess i det du prøver på. Du har et klart mål. Vær selvsikker!

Skrevet

Meg også🙏🏻
Dame 38, væren. Hva får du evnt opp på meg? 

Forhold? Menn? 

Anonymkode: 728ea...6ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...