AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Flere? Særlig om natten i helger hvis jeg ikke får sove, da hender det jeg surfer rundt på nettet. Da får jeg meldinger i chatten på facebook, men svarer ikke da for da vet jeg at vi kommer til å holde det gående, og da får jeg jo aldri lagt meg. Men samtidig får jeg dårlig samvittighet. En veninne har jeg sagt det til, men hun hadde ikke akkurat forståelse for at jeg ikke svarte på natta. Flere som føler det sånn? Anonymkode: 1aab5...ba0
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Jeg har ikke venner så jeg kjenner meg ikke igjen. Men hvorfor surfer du på natta når du egt vil sove? Mobil burde man legge fra seg en time før man vil legge seg. Anonymkode: 61682...620 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har ikke venner så jeg kjenner meg ikke igjen. Men hvorfor surfer du på natta når du egt vil sove? Mobil burde man legge fra seg en time før man vil legge seg. Anonymkode: 61682...620 Ok. Gjør det fordi jeg blir trøtt av det. Anonymkode: 1aab5...ba0
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Flere? Særlig om natten i helger hvis jeg ikke får sove, da hender det jeg surfer rundt på nettet. Da får jeg meldinger i chatten på facebook, men svarer ikke da for da vet jeg at vi kommer til å holde det gående, og da får jeg jo aldri lagt meg. Men samtidig får jeg dårlig samvittighet. En veninne har jeg sagt det til, men hun hadde ikke akkurat forståelse for at jeg ikke svarte på natta. Flere som føler det sånn? Anonymkode: 1aab5...ba0 Yepp jeg har det sånn! Men jeg pleier å bare ikke svare jeg. Tenker at jeg svarer når jeg får tid sånn er det bare på en måte Anonymkode: de516...b47
Tough cookie Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Får du dårlig samvittighet så svarer du kort, og skriver at du kan ta kontakt når du har bedre tid og ikke er på vei i seng
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Nesten litt motsatt her, jeg føler meg patetisk fordi jeg alltid svarer med en gang. 😛 Som om jeg ikke har noe liv liksom. Men du trenger ikke ha dårlig samvittighet altså. Jeg tenker ikke noe negativt om folk ikke svarer med en gang. Bare litt misunnelig kanskje, for at de har annet å gjøre. Ikke på natta da, da ville jeg tenkt at de sover og at statusen henger igjen, hvis jeg hadde sendt meldinger da. (Men det gjør jeg aldri.) Anonymkode: e46e9...965 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 Slå av aktivitetsstatusen på messenger og Facebook så slipper du det problemet Det vises ikke at du er online = mindre mas Anonymkode: 12c11...e2c 1
sommerkroppen Skrevet 9. februar 2021 #8 Skrevet 9. februar 2021 Man svarer på meldinger når det passer. Og det gjør det som regel ikke om natten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå