AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Jeg skrev tråden om kjæresten og meg som er i langdistanse forhold, som glemte bursdagen min.. Jeg nevnte dagen etter da han spurte om hva jeg hadde drevet med slik han alltid gjør når vi prater, jeg nevnte at jeg hadde bursdag og at et par venninner tok meg med ut og spiste. «Å har du hatt bursdag, det viste jeg ikke, vel gratulerer, føler meg litt dum som ikke husket det» Han har som nevnt i tidligere innlegg nå de siste ukene kun ringt annen hver dag, med masse dårlige unnskyldninger på hvorfor han ikke kan ringe. Ikke har han giddet å gjort opp for seg fordi han glemte bursdagen min heller, hadde fks vert koselig med en blomsterkvast på døren iom han følte seg dum som ikke husket på bursdagen. I kveld 22.30 sendte han et bilde og tekst av stuen tatt fra hvor han sitter i sofaen. «Hei vi snakkes i morgen, jeg har så mye å gjøre, ikke jobb relatert men mye annet jeg må ordne hjemme» Jeg blir helt matt av den dårlige unnskyldningen, unnskyldningene hans blir bare verre og verre, mistenker han har funnet en annen... Anonymkode: 6da8b...0fe
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Hvorfor spør du ikke han rett ut om du mistenker det da? Anonymkode: 98e20...abf 13
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 "ikke gjort opp for seg"? Er det et krav at man må gi noe i gave?? : O er du sikker på du ikke er kravstor?! Anonymkode: c2afb...fbf 28
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 0faac...956 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor spør du ikke han rett ut om du mistenker det da? Anonymkode: 98e20...abf Har tenkt og spørre, men svært få svarer jo ærlig på et slikt spørsmål.. Anonymkode: 6da8b...0fe
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 0faac...956 1,5 år Anonymkode: 6da8b...0fe 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "ikke gjort opp for seg"? Er det et krav at man må gi noe i gave?? : O er du sikker på du ikke er kravstor?! Anonymkode: c2afb...fbf Nei, men om noen er oppriktig lei seg for å ha glemt, så kunne han vel ha gjort noe. Jeg kjøpte og sendte både bursdag og julepresang uten å få noen ting av han. Anonymkode: 6da8b...0fe 23
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "ikke gjort opp for seg"? Er det et krav at man må gi noe i gave?? : O er du sikker på du ikke er kravstor?! Anonymkode: c2afb...fbf Det er ikke kravstort at kjæresten husker bursdagen din ass. Og ja, en oppmerksomhet er på sin plass. Anonymkode: a7667...d46 43
Gjest Nala79 Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 Altså... Jeg er gift på 4 året( sammen i 7 år).. mannen min glemmer bursdagen min hvert år han! Du har et avstandsforhold... Mange som bare glemmer sånt.. Er ikke noe krise det vel? Men hvis du mistenker sånt.. så må du jo prate med fyren. Hvis han ikke viser interesse.. vel da er han vel bare ikke så interessert i deg da! Mange som bare ghoster.. veldig feigt, men det skjer.. Kommunikasjon er en fin ting!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #10 Skrevet 7. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: 1,5 år Anonymkode: 6da8b...0fe Da burde han husket bursdagen din. Siden han ikke gjorde, burde han kompensert med enda større oppmerksomhet. Dårlig unnskyldning at gan ikke ringte også. Uavhengig av om han ser ei anna, så burde du reagere på den oppførselen. Anonymkode: 0faac...956 8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #11 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da burde han husket bursdagen din. Siden han ikke gjorde, burde han kompensert med enda større oppmerksomhet. Dårlig unnskyldning at gan ikke ringte også. Uavhengig av om han ser ei anna, så burde du reagere på den oppførselen. Anonymkode: 0faac...956 Jeg svarte han bare «Ok....» Han forstår nok at jeg er litt irritert på han, men han bryr seg neppe.. Hva hadde dere andre svart på en slik sms? Bildet ble som sagt tatt sittende fra sofaen, merkelig om han hadde så mye og gjøre hjemme..han pleier å legge seg rett etter vi har pratet også, så husarbeid eller Hva søren han må gjøre hjemme virker ulikt han..Han har oppført seg merkelig og distansert de siste ukene Anonymkode: 6da8b...0fe
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #12 Skrevet 7. februar 2021 Vel, jeg har ingen forventning om at min kjære husker bursdagen min, så jeg snakker om at jeg har bursdag den og den dagen mange ganger i ukene før bursdagen og sender linker til hva jeg ønsker meg osv. Så da slipper jeg å sitte der på bursdagen og være skuffet for at han ikke husket det Bare et tips til bursdagen din neste år. Anonymkode: 6626e...9fb 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #13 Skrevet 7. februar 2021 Han har mistet interessen, uansett om det skulle være en annen eller ikke. Du bør ta en skikkelig samtale med ham om forholdet deres. For det høres helt elendig ut. Anonymkode: 7e192...3a5 17
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #15 Skrevet 7. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg svarte han bare «Ok....» Han forstår nok at jeg er litt irritert på han, men han bryr seg neppe.. Hva hadde dere andre svart på en slik sms? Bildet ble som sagt tatt sittende fra sofaen, merkelig om han hadde så mye og gjøre hjemme..han pleier å legge seg rett etter vi har pratet også, så husarbeid eller Hva søren han må gjøre hjemme virker ulikt han..Han har oppført seg merkelig og distansert de siste ukene Anonymkode: 6da8b...0fe Ville møtt han med et åpent sinn. Spør hvordan han har det. Så sagt at du synes han har vært annerledes i det siste. Om han ikke åpner seg, spør så hvordan han synes det går med dere. Anonymkode: 0faac...956 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #16 Skrevet 7. februar 2021 Ærlig talt.. det er noe som ikke stemmer. Han har nok funnet en annen.... men tør ikke å fortelle deg det enda. Ring han nå og fortell om dine følelser.. du blir syk av å ligge å lide nå.. du må få ro i sjelen. Dette er ikke normalt. Jeg fikk en ekkel magefølelse her.... er høysensitiv og klarsynt. Ring han... og svarer han ikke skriver du en mld og forklarer hva du føler. Å holde dette inne i deg vil gjøre deg syk... tro meg.... gjør det! ♥️ Anonymkode: d991b...cc5 7
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #17 Skrevet 7. februar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ærlig talt.. det er noe som ikke stemmer. Han har nok funnet en annen.... men tør ikke å fortelle deg det enda. Ring han nå og fortell om dine følelser.. du blir syk av å ligge å lide nå.. du må få ro i sjelen. Dette er ikke normalt. Jeg fikk en ekkel magefølelse her.... er høysensitiv og klarsynt. Ring han... og svarer han ikke skriver du en mld og forklarer hva du føler. Å holde dette inne i deg vil gjøre deg syk... tro meg.... gjør det! ♥️ Anonymkode: d991b...cc5 Klarsynt- hva er det? Anonymkode: 0faac...956 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #18 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klarsynt- hva er det? Anonymkode: 0faac...956 Synsk! Anonymkode: c2afb...fbf
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #19 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ærlig talt.. det er noe som ikke stemmer. Han har nok funnet en annen.... men tør ikke å fortelle deg det enda. Ring han nå og fortell om dine følelser.. du blir syk av å ligge å lide nå.. du må få ro i sjelen. Dette er ikke normalt. Jeg fikk en ekkel magefølelse her.... er høysensitiv og klarsynt. Ring han... og svarer han ikke skriver du en mld og forklarer hva du føler. Å holde dette inne i deg vil gjøre deg syk... tro meg.... gjør det! ♥️ Anonymkode: d991b...cc5 Vet det virker rart, men tørr ikke ringe så sent fordi da er jeg redd han tror jeg er helt psyko gal.. når jeg vet han bruker å legge seg 23. Anonymkode: 6da8b...0fe
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #20 Skrevet 7. februar 2021 Nala79 skrev (22 minutter siden): Altså... Jeg er gift på 4 året( sammen i 7 år).. mannen min glemmer bursdagen min hvert år han! Du har et avstandsforhold... Mange som bare glemmer sånt.. Er ikke noe krise det vel? Men hvis du mistenker sånt.. så må du jo prate med fyren. Hvis han ikke viser interesse.. vel da er han vel bare ikke så interessert i deg da! Mange som bare ghoster.. veldig feigt, men det skjer.. Kommunikasjon er en fin ting! Lest alt? Var ganske mye her som viser til at ts ikke er priotert i det hele tatt. Anonymkode: 9a53b...caa 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå