Gå til innhold

Kvinne, blir du seksuelt stimulert av å sitte skrevs på noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir kvinner stimulert seksuelt av å sitte skrevs på noen - med eller uten klær på?  Spør av nysgjerrighet.   voksen mann

Anonymkode: 89843...97a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir kvinner stimulert seksuelt av å sitte skrevs på noen - med eller uten klær på?  Spør av nysgjerrighet.   voksen mann

Hvis det bare er å sitte over skrevs ,  nei. 

Skrevet
Klink skrev (4 minutter siden):

Hvis det bare er å sitte over skrevs ,  nei. 

Da må du altså gni litt frem og tilbake for eksempel?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da må du altså gni litt frem og tilbake for eksempel?

Hva er det du skal fram til? 
For seksuell nytelse må klitoris stimuleres. 

Anonymkode: 6353d...18a

• Liker 2
Skrevet

Nei?! 

Blir ikke så stimulert av å ri engang! 

Anonymkode: 66b9f...399

• Liker 3
Skrevet

Ok. Jeg har fått svar.  Takk.  Bare hvis jeg skulle foreslå noe for min partner...

Skrevet

Hva mener du meg å sitte skrevs på noen? Å ri? Det er i så fall eneste måten jeg kommer med en mann. Så yndlingsstillingen min i hvert fall. 

Anonymkode: 39937...1f6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hva mener du meg å sitte skrevs på noen? Å ri? Det er i så fall eneste måten jeg kommer med en mann. Så yndlingsstillingen min i hvert fall. 

Anonymkode: 39937...1f6

D er han vel inni deg når du rir? synes også det er sexy

Skrevet

Kan bli tent hvis han blir tent av det. Men det stimulerer ingenting hos meg. 

Anonymkode: 84618...98f

• Liker 2
Skrevet

Ja. 

Sitter mye på fanget til mannen min og koser,kysser. Skrever selvfølgelig når jeg sitter på fanget hans.

Blir veldig kåt av det,og det ender som regel med sex.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker det også, men da på grunn av nærheten det skaper. Det hender jeg kan gni meg oppetter ham om han har ereksjon, eller så funker det også med enkelte bukseknapper 😏

Anonymkode: 34a8b...dfe

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan bli veldig kåt av god gammeldags 'grinding', altså sitte overskrevs på fanget hans med klær på (både bukse og skjørt fungerer bra) og så gni underlivet lett mot ham slik at jeg stimuleres mens vi prater eller kliner :)

• Liker 2
Skrevet

Forstår rett og slett ikke spørsmålet ditt, ts. Kan du forklare litt mer hva du mener?

Anonymkode: 7157e...b1a

Skrevet

Merker jo fort når kvinner sitter litt urolig i fanget ja... Kjenner jo konturene og varmen også da når de sitter skrevs over et lår, da "hjelper" jeg jo litt til også. Det er bare så hærlig når vi gjør det uten at andre ser hva vi gjør, egentlig burde vi ha blitt avslørt... for det går ut over konsentrasjon på samtalene🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Forstår rett og slett ikke spørsmålet ditt, ts. Kan du forklare litt mer hva du mener?

Anonymkode: 7157e...b1a

Jeg mener akkurat det jeg skriver.  som en skriver ovenor må jo klitoris stimuleres fro å skape tenning hs henne, men skjer det ved t hun sitter voerkrevs, eller må det mere til, lurte jeg på. Jeg har fått mange gode svar synes jeg.

Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Merker jo fort når kvinner sitter litt urolig i fanget ja... Kjenner jo konturene og varmen også da når de sitter skrevs over et lår, da "hjelper" jeg jo litt til også. Det er bare så hærlig når vi gjør det uten at andre ser hva vi gjør, egentlig burde vi ha blitt avslørt... for det går ut over konsentrasjon på samtalene🤭

Så hun sitter skrevende over deg mens dere har samtaler gående med andre folk?  

Skrevet
Chroma skrev (3 minutter siden):

Så hun sitter skrevende over deg mens dere har samtaler gående med andre folk?  

Det har skjedd mange ganger på privatfester og når vi sitter rundt et bål... Høres det så rart ut?

Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Det har skjedd mange ganger på privatfester og når vi sitter rundt et bål... Høres det så rart ut?

Ja.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva er det du skal fram til? 
For seksuell nytelse må klitoris stimuleres. 

Anonymkode: 6353d...18a

Ja, men ikke engang det er nødvendigvis nok til å bli seksuelt stimulert. Først og fremst må hodet være innstilt og bli stimulert. 

Ja jeg kunne nok bli kåt av å sitte slik på en mann jeg allerede hadde lyst på.

En mann jeg ikke hadde lyst på, eller et tidspunkt hvor jeg absolutt ikke ønsket sex, og ikke engang var velvillig innstilt på å bli kåt, da ville absolutt ingenting virke. 

• Liker 2
Skrevet
Chroma skrev (15 minutter siden):

Ja.

Ok, men jeg synes ikke det er værre å se på at noen kliner åpenlyst... det vi holder på med er jo skjult. Det er jo ikke så synlige bevegelser da, men stryker og pjusker jeg ei på ryggen samtidig får det en større virkning av kriblingen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...