AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Hei! Jeg har halvparten av håret stripet med bleking og masse ettervekst, men har nå så lang ettervekst med min naturlige hårfarge at jeg ønsker å få det stripete håret farget i så lik farge som etterveksten min(legger bilde vedlagt). Jeg har alltid gått til frisør tidligere og vet at det er kanskje det lureste når man skal gå fra blond til brunette også, men lurer på dette med hjemmefarging; hvilken nr på hårfarge vil passe til min naturlige farge, altså det som er bleket, hvor mørkt/lyst kan jeg gå? Og vet noen hva min naturlige hårfarge heter? Setter pris på alle svar😊 Anonymkode: 57fe9...3ad
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Seriøst? Spør du om slikt over nett?? Anonymkode: 0ff4d...16d
Litjepiiia Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Hvorfor ikke gå til frisøren da?☺️ Skal selv gå fra blond til mørkere blond/brunette, har ikke ofret hjemmefarge en tanke - fort gjort å få grønnskjær eller andre utfordringer med hjemmefarge 🤪 kanskje ikke svaret du ville ha, men 😄
Litjepiiia Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Tror forøvrig det er større sjans for at frisøren vet hva fargen din heter ☺️
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Litjepiiia skrev (8 timer siden): Tror forøvrig det er større sjans for at frisøren vet hva fargen din heter ☺️ Ja, ikke ikke minst klarer å se det. Ved å gå ut i fra et bilde over skjerm så vet en jo aldri hvilken farge det er. Det avgjøres jo da av skjerminstillinger.. Anonymkode: 0ff4d...16d
Gjest Fnuggolina Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Akkurat den fargen får du neppe med hjemmefarge. Du har ganske gyldne nøtteaktige toner i håret, jeg ville tenkt det var blanding. Så her hadde jeg styrt langt unna hjemmefarge, bare fordi du allerede har en utrolig fin farge som er kjipt å ødelegge.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Du har en nydelig hårfarge 😀 ikke tull det til med hjemmefarge, dra til frisøren 🙂 Anonymkode: 80d8f...35b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå