Gå til innhold

Legge ved attest fra skole og jobb til ny arbeidsgiver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp takket ja til en stilling som tilkallingsvikar i kommunen. Dette er i tillegg til studier og en annen jobb jeg har. Den nye arbeidsgiveren ba meg levere attest fra både skole og min andre jobb som bekrefter at jeg studerer/jobber. Jeg bare lurer på om dette er normalt? Hvorfor skal de ha det?

Anonymkode: 5c0e2...83c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å regne ut din lønnsansiennitet.

Anonymkode: cedac...0a9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har nettopp takket ja til en stilling som tilkallingsvikar i kommunen. Dette er i tillegg til studier og en annen jobb jeg har. Den nye arbeidsgiveren ba meg levere attest fra både skole og min andre jobb som bekrefter at jeg studerer/jobber. Jeg bare lurer på om dette er normalt? Hvorfor skal de ha det?

Anonymkode: 5c0e2...83c

har hørt om det i forbindelse med helseyrket, vedkommende måtte dokumentere at han var student i spl. kjenner ikke til andre yrker som gjør det men det er ikke utenkelig at det er pga studiet du fikk jobben

Anonymkode: f4c40...f27

Skrevet

Jeg måtte gjøre det på den ene jobben jeg søkte på i helsevesenet. Ikke den andre da. Samme sykehus. Når det gjelder tidligere/annen jobb er det helt vanlig å legge ved tjenestebevis for å regne ut ansiennitet. 

Anonymkode: a1d2c...293

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...