Gå til innhold

Gravid 36+5 uker og veldig vondt høyre side av magen føles som hold!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lå i sofaen og lo så hardt istad at jeg siden har fått ekstremt vondt på høyre siden av magen når jeg rører på meg. Det føles ut som hold og er livredd for at jeg kan ha gjort noe med babyen eller om jeg har gjort noe galt. Har noen av dere opplevd dette før?? Jeg har kjent baby bevege seg etter det også.. 

Anonymkode: b4409...b24

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg lå i sofaen og lo så hardt istad at jeg siden har fått ekstremt vondt på høyre siden av magen når jeg rører på meg. Det føles ut som hold og er livredd for at jeg kan ha gjort noe med babyen eller om jeg har gjort noe galt. Har noen av dere opplevd dette før?? Jeg har kjent baby bevege seg etter det også.. 

Musklene som bærer magen som fikk seg en strekk tenker jeg.

Anonymkode: e0c6f...5d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Musklene som bærer magen som fikk seg en strekk tenker jeg.

Anonymkode: e0c6f...5d3

Ja kanskje det.. Det gjør himla vondt. Det er spesifikt område hvor jeg får drit vondt jeg håper ikke det er svangerskapsforgiftning. Ringer jeg også legevakt så får jeg alltid svar som. Bare ta en Paracet så går det over. Det sa dem sist gang og da havna jeg Tim slutt på sykehus

Skrevet

Er bare ligamentsmerter

Anonymkode: ccb57...c1f

Skrevet

Jeg hadde fryktelig vondt i sidene 2-3 ganger i svangerskapet - fikk beskjed av kiropraktor at det var nerver i klem. Husker ikke helt nøyaktig hva, men ett eller ant med lungene/ribbeina😅

Anonymkode: 31452...19f

Skrevet

Hvordan går det TS? Jeg har tidvis hatt veldig vondt, stikkende smerter på sidene og øverst i magen. Fikk beskjed om at så lenge det gikk over på noen timer, så var det bare ligamentsmerter og/eller nerver som kom i klem. 

Anonymkode: 69045...6d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...