Endelig overtalt Skrevet 7. februar 2021 #1 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg har CB fertilitetsmonitor (5-6 år gammel). Tenkte å ta den i bruk igjen, men vil ha en annen type EL- tester også, for å sammenlikne resultatene. Noen anbefalninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. februar 2021 #2 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg syns Babyplans strimler fungerer helt utmerker for å teste etter EL. Men jeg liker å ha en pakke digitale fra Clearblue liggende, slik at hvis jeg får en strimmel som er veldig på grensen som jeg ikke klarer å tolke så tar jeg en slik i tillegg. Dette systemet fungerer veldig godt for meg i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 8. februar 2021 #3 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg bruker A1 sine, det blir jo 200,- i mnd så er ikke så galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Del Skrevet 8. februar 2021 Amatariel skrev (21 timer siden): Jeg syns Babyplans strimler fungerer helt utmerker for å teste etter EL. Men jeg liker å ha en pakke digitale fra Clearblue liggende, slik at hvis jeg får en strimmel som er veldig på grensen som jeg ikke klarer å tolke så tar jeg en slik i tillegg. Dette systemet fungerer veldig godt for meg i alle fall. Men kan ikke Clearblue sine være positiv i flere dager? Tar du den til den er negativ da? Anonymkode: 54d2c...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. februar 2021 #5 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men kan ikke Clearblue sine være positiv i flere dager? Tar du den til den er negativ da? Anonymkode: 54d2c...c7b Ja tar den til den er negativ. Er en avlesningspinne + 10 testepinner i pakken. Når jeg er ferdig å teste en dag så tar jeg ut pinnen og da går avlesningspinnen i mørk. Så tar jeg ny neste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå