Gå til innhold

Hva slags eggløsningstester anbefaler dere?

Endelig overtalt

Anbefalte innlegg

Jeg har CB fertilitetsmonitor (5-6 år gammel). Tenkte å ta den i bruk igjen, men vil ha en annen type EL- tester også, for å sammenlikne resultatene. Noen anbefalninger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns Babyplans strimler fungerer helt utmerker for å teste etter EL. Men jeg liker å ha en pakke digitale fra Clearblue liggende, slik at hvis jeg får en strimmel som er veldig på grensen som jeg ikke klarer å tolke så tar jeg en slik i tillegg. Dette systemet fungerer veldig godt for meg i alle fall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (21 timer siden):

Jeg syns Babyplans strimler fungerer helt utmerker for å teste etter EL. Men jeg liker å ha en pakke digitale fra Clearblue liggende, slik at hvis jeg får en strimmel som er veldig på grensen som jeg ikke klarer å tolke så tar jeg en slik i tillegg. Dette systemet fungerer veldig godt for meg i alle fall.

Men kan ikke Clearblue sine være positiv i flere dager? Tar du den til den er negativ da? 

Anonymkode: 54d2c...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men kan ikke Clearblue sine være positiv i flere dager? Tar du den til den er negativ da? 

Anonymkode: 54d2c...c7b

Ja tar den til den er negativ. Er en avlesningspinne + 10 testepinner i pakken. Når jeg er ferdig å teste en dag så tar jeg ut pinnen og da går avlesningspinnen i mørk. Så tar jeg ny neste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...