AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 har du rier nå? Når jeg hadde ekte rier og måtte begynne å vurdere når jeg måtte gå til føden så fikk jeg smerter i halebein, nederst på magen, skambeinet, langs åpningen til kjeden (selve skjelettet) og oppå låret. Anonymkode: 6b88e...e98 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): har du rier nå? Når jeg hadde ekte rier og måtte begynne å vurdere når jeg måtte gå til føden så fikk jeg smerter i halebein, nederst på magen, skambeinet, langs åpningen til kjeden (selve skjelettet) og oppå låret. Anonymkode: 6b88e...e98 Nei, dessverre ikke 🙈 Men har endel murringer og kynnere, så kom til å tenke på hvordan jeg skiller vonde kynnere og rier, bortsettfra grad av smerte sikkert.. Takk for at du spesifiserte hvor smertene dine satt 😃 Da har jeg en liten pekepinn! Anonymkode: 3b4a8...e2b 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, dessverre ikke 🙈 Men har endel murringer og kynnere, så kom til å tenke på hvordan jeg skiller vonde kynnere og rier, bortsettfra grad av smerte sikkert.. Takk for at du spesifiserte hvor smertene dine satt 😃 Da har jeg en liten pekepinn! Anonymkode: 3b4a8...e2b Husker jeg grubla på det selv men når det ble noe så kjente jeg stor forskjell til tross for at jeg hadde slitt med kynnere fra uke 19 😜 Ligger morkake eller baby foran under magen? Jeg anbefaler å kjøpe ei varmeflaske på apoteket fra det der merket Fashy. Det er verdens beste lindring. Du kan jo ikke bruke den på magen så klart men du kan bruke den bak på ryggen og det hjelper MYE. Anonymkode: 6b88e...e98 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, dessverre ikke 🙈 Men har endel murringer og kynnere, så kom til å tenke på hvordan jeg skiller vonde kynnere og rier, bortsettfra grad av smerte sikkert.. Takk for at du spesifiserte hvor smertene dine satt 😃 Da har jeg en liten pekepinn! Anonymkode: 3b4a8...e2b Må forresten spesifisere, med alle mine tre barn så gikk aldri vannet og riene ble aldri med jevnt mellomrom men fødsel va like fullt i gang. På føden sa de at når riene varer i 40-45sekunder er det skikkelige rier som har med fødsel å gjøre, når de var i 50-60+sekunder så er du ikke ved fødsel enda.. Ikke ta det for gitt at vannet må gå og ikke ta det for gitt at det skal være like mange minutt mellom hver rie. Tell klokkeslett, det er sikkert apper og hvor mange sekunders varighet. ❤️ Hvis det blir sinnsykt vondt så kan jeg også dele med deg noe fantastisk jeg fant ut, her gav epidural 100% smertelindring på alle mine ❤️❤️❤️ Anonymkode: 6b88e...e98 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 For å si det sånn, da jeg faktisk fikk rier var det ingen tvil 😅 For meg var kynnere mer ubehagelig enn direkte vondt. Kynnerne kjentes bare rett på magen på en måte, mens riene kjente jeg fra magen og rundt hoftene til ryggen. Sånn ilende, stikkende smerte som som holdt litt og slapp taket, og så om igjen. Som skikkelige mensenkramper. Jeg var skikkelig usikker jeg og da jeg hadde kynnere, aner ikke hvor mange ganger jeg googlet 🙈 Men da riene begynte tenkte jeg bare «ok dette her er rier. Nå er det i gang» Anonymkode: 27f05...8eb 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #10 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Må forresten spesifisere, med alle mine tre barn så gikk aldri vannet og riene ble aldri med jevnt mellomrom men fødsel va like fullt i gang. På føden sa de at når riene varer i 40-45sekunder er det skikkelige rier som har med fødsel å gjøre, når de var i 50-60+sekunder så er du ikke ved fødsel enda.. Ikke ta det for gitt at vannet må gå og ikke ta det for gitt at det skal være like mange minutt mellom hver rie. Tell klokkeslett, det er sikkert apper og hvor mange sekunders varighet. ❤️ Hvis det blir sinnsykt vondt så kan jeg også dele med deg noe fantastisk jeg fant ut, her gav epidural 100% smertelindring på alle mine ❤️❤️❤️ Anonymkode: 6b88e...e98 Tusen takk for fint svar 😃 Føler meg litt mer rustet for å tolke rier nå! Spent på når det setter igang! 😃 ts Anonymkode: 3b4a8...e2b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #11 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): For å si det sånn, da jeg faktisk fikk rier var det ingen tvil 😅 For meg var kynnere mer ubehagelig enn direkte vondt. Kynnerne kjentes bare rett på magen på en måte, mens riene kjente jeg fra magen og rundt hoftene til ryggen. Sånn ilende, stikkende smerte som som holdt litt og slapp taket, og så om igjen. Som skikkelige mensenkramper. Jeg var skikkelig usikker jeg og da jeg hadde kynnere, aner ikke hvor mange ganger jeg googlet 🙈 Men da riene begynte tenkte jeg bare «ok dette her er rier. Nå er det i gang» Anonymkode: 27f05...8eb Håper det er det samme for meg, at det ikke er noen tvil 😃 Hører jo om disse masriene, men håper jeg slipper de slik at jeg vet med sikkerhet når det er i gang 🤞🏼🙈 ts Anonymkode: 3b4a8...e2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå