AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Del Skrevet 7. februar 2021 Kan jeg ha hatt enda en eggløsning? Livmortappen er jo ikke åpen hvis man er gravid?🙈 Anonymkode: 48216...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Del Skrevet 7. februar 2021 Mulig jeg er dum. Men hvordan vet du at livmortappen er åpen? Er det noe man skal vite? Anonymkode: ebad4...866 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mulig jeg er dum. Men hvordan vet du at livmortappen er åpen? Er det noe man skal vite? Anonymkode: ebad4...866 Fått beskjed av legen at jeg kan kjenne forsiktig på livmortappen med ren finger sånn at jeg «blir kjent med den» når man har eggløsning er tappen helt åpen (kan få inn litt at pekefingeren) men ikke sånn at man tar den inn heller🙈 etter eggløsning pleier den å lukke seg og åpne seg igjen når mensen dukker opp Anonymkode: 48216...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrue8 Skrevet 9. februar 2021 #4 Del Skrevet 9. februar 2021 Er jo mulig at egget ikke har sluppet, og kroppen prøver på nytt. Har du hatt symptomer på enten EL eller mens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå