AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Jeg syns hun er flott. Deilige former, ikke tykk.. men formfull på de rette stedene.. store bryster, saftig bakdel, timeglass figur.. hun er 30. hva kan jeg gjøre for å trygge hun? Forstår ikke at hun ikke liker sin egen kropp.. hun har et veldig vakkert ansikt med en deilig kropp de fleste menn ser etter. Anonymkode: a77c3...04f 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg syns hun er flott. Deilige former, ikke tykk.. men formfull på de rette stedene.. store bryster, saftig bakdel, timeglass figur.. hun er 30. hva kan jeg gjøre for å trygge hun? Forstår ikke at hun ikke liker sin egen kropp.. hun har et veldig vakkert ansikt med en deilig kropp de fleste menn ser etter. Anonymkode: a77c3...04f Si at det er mange damer som skulle ønske de så ut som henne. Hilsen et uheldig fugleskremsel Anonymkode: f1b24...e54 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Det er ikke lett å forandre måten en annen ser seg selv på Anonymkode: 594d5...a82 4
Cyndaquil Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Altså først litt humor , jeg skulle ønske jeg var så tynn som første gang jeg følte meg tjukk 🤣 ser tilbake på bilder og synes jeg så smashing ut, men husker jeg den gang da likevel ikke var fornøyd med kroppen. det kalles dårlig selvbilde ... vi jenter er kritiske til oss selv 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Jeg er ganske lik som kjæresten din i beskrivelse og alder. Etter mange år i forhold med en mann som alltid viser hvor mye han tenner på meg, og ikke er redd for å fortelle det, begynte jeg med årene å føle og tro på det selv. Hadde sikkert blitt like usikker igjen med en ny mann. Kommer nok av at man vet alle tenner på ulike kropper. Synes det er flaut å føle meg «digg» for en jeg ikke er sikker på om virkelig tenner på meg. Hvis han tenner mest på veldig trente damer, er det ubehagelig å ligge å feile seg med store pupper og former. Man hører ikke sjeldent at det er ekkelt hvis magen disser, at magen skal være fast, vagina trang osv osv. Anonymkode: cb54a...c7d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Du kan lære henne litt etter litt at hun kan være trygg hos deg. Resten må hun gjøre selv. Anonymkode: 2096a...511
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 Så fint at du tenker på selvbildet hennes og bryr deg om hvordan hun har det! Når det er sagt, er det hun selv som må jobbe med å akseptere egen kropp. Jeg har hatt det likt som dama di, men har jobbet mye med tankegangen og nå har det blitt bedre. Det har også hjulpet at samboeren min har vist meg hele seg hvor deilig han syns jeg er. Han ser fortsatt på meg med store øyner når jeg går ut av dusjen og kommer enten med fine kommentarer eller tar litt på kroppen min. Dette etter 6 år sammen. Det er ikke ditt ansvar og du kan ikke reparere hennes dårlige kroppsbilde, men hvis hun jobber med det selv, kan det hjelpe stort at du viser hvor deilig og fin du syns hun er. Anonymkode: 4ae6a...d4f 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 Synes ikke omtrent alle damer at de er for tjukke da? Anonymkode: 68da0...338 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå