Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 3,5 år i det samme forholdet, tar jeg meg selv i å tenke dette om han hver dag. At han er så barnslig klønete dum. Han sier så klønete og dumme ting, og gjør så mye klønete og barnslig at jeg begynner å føle en flauhet rundt dette.

Er ikke forholdet ikke liv laga? Har jeg virkelig kastet bort 3,5 år...

Anonymkode: 617ba...1af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer at man vokser fra hverandre. Du skal slå opp?

Anonymkode: 77ea1...572

• Liker 1
Skrevet

Har du noen eksempler på hva han sier/gjør?

Skrevet

Eksemplene mangler, om du vil ha innspill på dette. 

Skrevet

Vel,følelsene er vel på vei ut ,for din del- virker det som... snev av " forakt " ? lover sjeldent godt 😅

Anonymkode: 3b200...881

• Liker 2
Skrevet

Hehe, jeg kan hvertfall kjenne meg godt igjen i det med klønete for slik er mannen min. Er det noe han kan snuble i så gjør han det. Tror han har knust/ ødelagt inventar ca. en gang i mnd de siste årene. Men han har alltid vært sånn🤷‍♀️ Ellers merket jeg jo selv at alle småirritasjoner blusset voldsomt opp da jeg gikk gravid! Han puster helt crazy høyt (er ikke overvektig) og evner ikke å se de enkleste løsningene på ting. Han flytter om på ting når han blir bedt om å rydde noe, ja så har han ikke ryddet i det hele tatt, men bare gitt mere jobb til meg. Dette var ting som gikk helt fint, men som altså gjorde meg riv ruskende gal under graviditeten. Du er sikker på at du ikke er preggers, ts? :p 

Anonymkode: df747...718

• Liker 1
Skrevet

Kan det være at han er ganske uintelligent..? Eller virker han ellers oppegående? Hvordan resonnerer han? Lærer han nye ting fort?

Anonymkode: ac71e...7b8

• Liker 3
Skrevet

Oppdaget du det plutselig nå, eller var det "søtt" når du var nyforelsket?

Eksempler hadde vært greit

Anonymkode: a1edd...246

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...