AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Hei. Jeg strever med det psykiske. Har vært sykemeldt en stund, men hva skal jeg gjøre når jeg rett å slett ikke takler å jobbe pga det psykiske jeg sliter med? Behandleren min og min lege mener at det er bra for meg å jobbe men jeg takler det ikke, så jeg får nok ikke ny sykemelding. Noen forslag om hva jeg skal gjøre? Anonymkode: 36969...ffb
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Cleo88 skrev (2 minutter siden): Tenk over om det finnes en annen type jobb det ville vært mer sannsynlig for deg å mestre, søk AAP (så lenge du ikke har den) og gjør det som må til for å komme i posisjon. Noen ganger er behandling veien å gå, andre ganger jobbbytte, andre ganger en kombinasjon av begge? Lykke til Tusen takk for svar☺️ Ts Anonymkode: 36969...ffb
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg strever med det psykiske. Har vært sykemeldt en stund, men hva skal jeg gjøre når jeg rett å slett ikke takler å jobbe pga det psykiske jeg sliter med? Behandleren min og min lege mener at det er bra for meg å jobbe men jeg takler det ikke, så jeg får nok ikke ny sykemelding. Noen forslag om hva jeg skal gjøre? Anonymkode: 36969...ffb Har ikke noe svar, for jeg har det likedan. Og sykemeldinga mi ble nylig ikke forlenga pga legen mener jeg må prøve meg på jobb igjen. Jeg prøver å finne meg ny jobb med hjelp av nav, men det psykiske stopper meg og jeg føler jeg ikke blir tatt på alvor. Føler jeg havner mellom to stoler.. Anonymkode: 6629a...606 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Har ikke noe svar, for jeg har det likedan. Og sykemeldinga mi ble nylig ikke forlenga pga legen mener jeg må prøve meg på jobb igjen. Jeg prøver å finne meg ny jobb med hjelp av nav, men det psykiske stopper meg og jeg føler jeg ikke blir tatt på alvor. Føler jeg havner mellom to stoler.. Anonymkode: 6629a...606 Skjønner akkurat hva du mener ts Anonymkode: 36969...ffb
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Du får støtte og medfølelse fra andre som forstår deg osv. Jeg vil gjerne stille et spørsmål: hva ville du gjort om du hadde samme type plager men bodde i et land (eller i en tid) uten det velferdssystemet vi har i Norge (sykepenger, gratis helsevesen, AAP/uførepensjon osv)? Om du sto helt uten inntekt, hadde du da gått på jobb? Anonymkode: 08520...360 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Jeg strever med det psykiske. Har vært sykemeldt en stund, men hva skal jeg gjøre når jeg rett å slett ikke takler å jobbe pga det psykiske jeg sliter med? Behandleren min og min lege mener at det er bra for meg å jobbe men jeg takler det ikke, så jeg får nok ikke ny sykemelding. Noen forslag om hva jeg skal gjøre? Anonymkode: 36969...ffb Jeg byttet lege. Hun forstod at sykemeldingen min var nødvendig og fikk sykemelding ut max tiden. Anonymkode: 9d1c6...3d5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 Det å jobbe er tusenvis av forskjellige ting. Mener du TS at du ikke takler å jobbe med noe som helst? Har du prøvd forskjellige jobber? Forskjellige utdannelser? Å bare si at man "ikke takler å jobbe" er litt feil, synes jeg. Anonymkode: 8fa9e...252 1
Gjest Smeltemann Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 Søk hjelp og behandling, sykmeldt deg og bli frisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå