AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Er det greit å ta hardt tak i armen? Hvis ja, i hvilke tilfeller? Anonymkode: 47e1c...08b
Cleo88 Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Nei. Egentlig ikke. Det skjer her fra tid til annen men det er IKKE bra.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Å holde fast for å hindre barnet i å skade noen eller noe er greit. Å røske, dra i, eller løfte etter armen er ikke greit. Trenger man å løfte et sint og sprellende barn løfter man i selve kroppen. Anonymkode: a6172...f3a 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Dersom barnet skal til å løpe ut i veien foran en bil er det greit å ta godt tak i barnet for å forhindre en ulykke. Aldri ellers. Anonymkode: c036f...ba9 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Spørs situasjon. Jeg har røsket tak i armen til barnet mitt og nappet han bort fra peisen feks. Det føles slett ikke greit, han blir tydelig redd og vi snakker masse om det etterpå hvor han får masse kos og forklaring selv om han er bare 1 - de gangene det har skjedd. Hvis du mener i form av kjeft/oppdragelse synes jeg ikke det er greit. Anonymkode: 07097...5af
Jordbærkake34532 Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 Om det er for å forhindre at barnet havnet i fare synes jeg et er okay. Blir derimot barnet tatt hardt i armen fordi han/hun ikke ville spise opp middagen synes jeg det er ikke er okay. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå