Gå til innhold

Hvor i Norge er det best klima og finest vær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sykt lei av kulde, mørke og masse snø i nord, og ar man ikke kan reise utenlands. Vurderer å bo en måned sør i Norge i februar /mars. Hva anbefaler du?

Skrevet

Sørlandskysten

Anonymkode: 00581...b7f

• Liker 1
Skrevet
Surrin skrev (På 7.2.2021 den 21.02):

Jeg er sykt lei av kulde, mørke og masse snø i nord, og ar man ikke kan reise utenlands. Vurderer å bo en måned sør i Norge i februar /mars. Hva anbefaler du?

Jeg bor i Vestfold, og hittil i vinter har det vært kaldere og mer snørikt her enn i nord-norge😅 men ja, våren kommer nok tidligere hit enn til nord. Ville gått for sørlandskysten kanskje. 

Anonymkode: b31e3...509

• Liker 1
Skrevet

Tror nok ikke det er særlig mye vår i feb/mars i Sør-Norge heller, og ofte mye snø. Vestlandet har den kaldeste vinteren på 10 år, og det er masse snø her også. Så akkurat nå vet jeg ikke helt om det er så mange steder du kan flykte, dessverre. Men jeg skjønner godt hva du mener, lengter etter vår!

Anonymkode: 6c272...3ce

• Liker 1
Skrevet

Det blir som å dra på Rema fordi du er lei av utvalget på Coop. 

Det er stort sett likt i hele Norge. Skal man oppleve et klima som er annerledes nok til at man merker det på kroppen må man ut av landet. 

Anonymkode: 0e96c...7f8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 16.03):

Det er stort sett likt i hele Norge

Du er ikke veldig opplyst som kan hevde dette ;) 

Østlandet og Sørlandet har "best" vær. 

• Liker 1
Skrevet

Oslo og Viken. Varmere om sommeren enn de fleste andre steder i landet og ikke like værhardt om vinteren.

Anonymkode: a2b0a...312

• Liker 1
Skrevet

Vestlandet med mildt klima.Har vært på østlandet om vinteren og holder alltid på å fryse meg ihjel. 

Anonymkode: 6676c...708

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 22.27):

Jeg bor i Vestfold, og hittil i vinter har det vært kaldere og mer snørikt her enn i nord-norge😅 men ja, våren kommer nok tidligere hit enn til nord. Ville gått for sørlandskysten kanskje. 

Anonymkode: b31e3...509

Takk for svar 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 12.31):

Tror nok ikke det er særlig mye vår i feb/mars i Sør-Norge heller, og ofte mye snø. Vestlandet har den kaldeste vinteren på 10 år, og det er masse snø her også. Så akkurat nå vet jeg ikke helt om det er så mange steder du kan flykte, dessverre. Men jeg skjønner godt hva du mener, lengter etter vår!

Anonymkode: 6c272...3ce

Takk for svar 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...