Gå til innhold

Flere enn meg som ikke gjorde noe i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så sykt dritt akkurat nå. For 3. dagen på rad har jeg ikke gjort noe. Har ikke forlatt leiligheten, har bestilt ett måltid om dagen fra foodora. Har bare ligger i sofaen, drukket øl, spist drittmat og godis. Sett på Netflix og spilt PlayStation. Det har blitt rutinen min hvert helg i det siste. Er det flere der ute?

Anonymkode: ff81c...ae6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert 85-90% av alle der ute 🤣

Anonymkode: e7995...6c4

• Liker 10
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Sikkert 85-90% av alle der ute 🤣

Er det fucked at det fikk meg til å føle meg litt bedre? 

• Liker 1
Skrevet

Yep, har hatt det sånn hver helg i årevis etter jeg ble kronisk syk.

Anonymkode: 4f798...f41

• Liker 4
Skrevet

Det har vært de fleste av mine helger også, og jeg digger det! Akkurat de to siste helgene har jeg hatt planer, så jeg gleder meg til neste helg hvor jeg skal tilbake til ingen planer - YouTube, øl og chill!

Anonymkode: 0e4fa...a6c

Skrevet

Har det sånn 80-90% av helgene mine og jeg elsker det! 

Anonymkode: ccdb6...097

Skrevet

Jeg har pleid å gjøre mye av ingenting mange dager på rad, jeg lader opp på den måten (i tillegg til Netflix driver jeg og surfer rundt på KG). Nå har jeg to små barn og en mann som jobber offshore, så jeg har lekt og vært utendørs. Men hvis jeg åpner døra til vaskerommet nå, tror jeg nesten ikke jeg ville sett gulvet der inne under alt skittentøyet og jeg har ikke gjort noe annet av sånne "fornuftige" husarbeidsting heller. Nå som barna sover driver jeg med ingenting. Sjokolade og surfing. 

Anonymkode: 22980...000

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er det fucked at det fikk meg til å føle meg litt bedre? 

Nei 😁

Skrevet

Se på det positive; du bor en plass med foodora. 

Anonymkode: 06b08...7bf

• Liker 1
Skrevet

Samme her! Bortsett at jeg var på skitur i finværet i dag. I går var jeg bare hjemme, bortsett fra en tur i skogen der jeg tente bål og stekte pinnebrød

Anonymkode: 2f7dc...acf

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 20.28):

Føler meg så sykt dritt akkurat nå. For 3. dagen på rad har jeg ikke gjort noe. Har ikke forlatt leiligheten, har bestilt ett måltid om dagen fra foodora. Har bare ligger i sofaen, drukket øl, spist drittmat og godis. Sett på Netflix og spilt PlayStation. Det har blitt rutinen min hvert helg i det siste. Er det flere der ute?

men hvordan kan du egentlig påstå at du ikke "holder på med noe som helst" da??    

du holder jo selvfølgelig på med noe, hvis du for eksempel spiller Play Station eller what ever... 

:kghjerte:

Anonymkode: 753ae...fd1

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg tror det er mange som har det sånn nå. Hører i hvert fall mange klage over at de ikke gjør en dritt for tiden. 

Jeg kan ha det sånn uansett om det er korona eller ei, men jeg liker det ofte. Ikke hver helg kanskje. Da blir jeg rastløs, men synes ofte det er deilig å bare gjøre "ingenting" hjemme en hel helg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...