Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #1 Del Skrevet 17. august 2005 Og da må jeg jo spørre; -HVA ER DITT FAVORITT LAG?? -HVEM VINNER I ÅR? -HVEM RYKKER NED I ÅR? Mitt favoritt lag er Arsenal, som jeg håper vinner. Blir nok Arsenal eller Chelsea som vinner serien. Hvem som rykker ned er kanskje for vrient å si ennå, men tror faktisk Wigan kommer til å overleve. Meg om det, spent på å høre hva dere andre tror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. august 2005 #2 Del Skrevet 17. august 2005 Mitt favorittlag er det samme som siden jeg var 10 år... Manchester United. Og tror da selvfølgelig de vinner i år! Og det er ikke bare patriotisme i år, tror faktisk de har en god mulighet. Chelsea kommer også til å gjøre det bra. Bare ikke Arsenal vinner, så er jeg fornøyd! Nedrykket har jeg ingen store formeninger om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #3 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg holder med Leeds United og siden de har rykket ned gir jeg blanke f i hvem som vinner men vist jeg skal tippe så tipper jeg Chealsea og de som rykket opp rykker ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 18. august 2005 #4 Del Skrevet 18. august 2005 Favorittlaget mitt har vært United i 27 (28?) år. Dessverre tror jeg Chelsea vinner igjen. I og med at jeg håper Wigan klarer seg, må jeg tippe West Ham, Sunderland og Portsmouth på de tre nederste plassene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimor Skrevet 19. august 2005 #5 Del Skrevet 19. august 2005 Har vært United supporter i 13 - 14 år, men tror gullet går til Arsenal. Vet ikke hvem som rykker ned, men tror ikke west -ham rykker ned igjen. Er også Hull supporter, men må vel vente litt til før de rykker opp til toppen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #6 Del Skrevet 20. august 2005 Har vært United supporter i 13 - 14 år, men tror gullet går til Arsenal. Vet ikke hvem som rykker ned, men tror ikke west -ham rykker ned igjen. Er også Hull supporter, men må vel vente litt til før de rykker opp til toppen. hehe ← Hull??? Imponerende! Har faktisk vært i Hull jeg, men ingen andre jeg kjenner vet engang hvor det er.. Blir nok en stund til de er i toppen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 20. august 2005 #7 Del Skrevet 20. august 2005 Arsenal er mitt favorittlag. Og har tro på at de vinner i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå