Gå til innhold

Premier League

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da må jeg jo spørre;

-HVA ER DITT FAVORITT LAG??

-HVEM VINNER I ÅR?

-HVEM RYKKER NED I ÅR?

Mitt favoritt lag er Arsenal, som jeg håper vinner. Blir nok Arsenal eller Chelsea som vinner serien.

Hvem som rykker ned er kanskje for vrient å si ennå, men tror faktisk Wigan kommer til å overleve.

Meg om det, spent på å høre hva dere andre tror? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt favorittlag er det samme som siden jeg var 10 år... Manchester United.

Og tror da selvfølgelig de vinner i år! Og det er ikke bare patriotisme i år, tror faktisk de har en god mulighet. Chelsea kommer også til å gjøre det bra.

Bare ikke Arsenal vinner, så er jeg fornøyd! ;)

Nedrykket har jeg ingen store formeninger om..

Skrevet

Jeg holder med Leeds United og siden de har rykket ned gir jeg blanke f i hvem som vinner men vist jeg skal tippe så tipper jeg Chealsea

og de som rykket opp rykker ned

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Favorittlaget mitt har vært United i 27 (28?) år.

Dessverre tror jeg Chelsea vinner igjen.

I og med at jeg håper Wigan klarer seg, må jeg tippe West Ham, Sunderland og Portsmouth på de tre nederste plassene.

Skrevet

Har vært United supporter i 13 - 14 år, men tror gullet går til Arsenal. Vet ikke hvem som rykker ned, men tror ikke west -ham rykker ned igjen.

Er også Hull supporter, men må vel vente litt til før de rykker opp til toppen. hehe

Skrevet
Har vært United supporter i 13 - 14 år, men tror gullet går til Arsenal.  Vet ikke hvem som rykker ned, men tror ikke west -ham rykker ned igjen.

Er også Hull supporter, men må vel vente litt til før de rykker opp til toppen. hehe

Hull??? Imponerende! Har faktisk vært i Hull jeg, men ingen andre jeg kjenner vet engang hvor det er.. :ler: Blir nok en stund til de er i toppen ja! ;)

Skrevet

Arsenal er mitt favorittlag. Og har tro på at de vinner i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...