Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #1 Skrevet 17. august 2005 Og da må jeg jo spørre; -HVA ER DITT FAVORITT LAG?? -HVEM VINNER I ÅR? -HVEM RYKKER NED I ÅR? Mitt favoritt lag er Arsenal, som jeg håper vinner. Blir nok Arsenal eller Chelsea som vinner serien. Hvem som rykker ned er kanskje for vrient å si ennå, men tror faktisk Wigan kommer til å overleve. Meg om det, spent på å høre hva dere andre tror?
Edie Skrevet 17. august 2005 #2 Skrevet 17. august 2005 Mitt favorittlag er det samme som siden jeg var 10 år... Manchester United. Og tror da selvfølgelig de vinner i år! Og det er ikke bare patriotisme i år, tror faktisk de har en god mulighet. Chelsea kommer også til å gjøre det bra. Bare ikke Arsenal vinner, så er jeg fornøyd! Nedrykket har jeg ingen store formeninger om..
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #3 Skrevet 17. august 2005 Jeg holder med Leeds United og siden de har rykket ned gir jeg blanke f i hvem som vinner men vist jeg skal tippe så tipper jeg Chealsea og de som rykket opp rykker ned
Gjest Dum Perignon Skrevet 18. august 2005 #4 Skrevet 18. august 2005 Favorittlaget mitt har vært United i 27 (28?) år. Dessverre tror jeg Chelsea vinner igjen. I og med at jeg håper Wigan klarer seg, må jeg tippe West Ham, Sunderland og Portsmouth på de tre nederste plassene.
Minimor Skrevet 19. august 2005 #5 Skrevet 19. august 2005 Har vært United supporter i 13 - 14 år, men tror gullet går til Arsenal. Vet ikke hvem som rykker ned, men tror ikke west -ham rykker ned igjen. Er også Hull supporter, men må vel vente litt til før de rykker opp til toppen. hehe
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #6 Skrevet 20. august 2005 Har vært United supporter i 13 - 14 år, men tror gullet går til Arsenal. Vet ikke hvem som rykker ned, men tror ikke west -ham rykker ned igjen. Er også Hull supporter, men må vel vente litt til før de rykker opp til toppen. hehe ← Hull??? Imponerende! Har faktisk vært i Hull jeg, men ingen andre jeg kjenner vet engang hvor det er.. Blir nok en stund til de er i toppen ja!
fiesta Skrevet 20. august 2005 #7 Skrevet 20. august 2005 Arsenal er mitt favorittlag. Og har tro på at de vinner i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå