AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Jeg er en veldig seksuell kvinne i et godt, trygt og kjedelig forhold. Det er ikke aktuelt å være utro eller gå fra han, men jeg vil gjerne pirre fantasien min i het chatting. Hvor finner man dette nå for tiden?? Anonymkode: 047c2...559 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Last ned Wordfeud.. Anonymkode: e3b1a...6b8 4
MrPeakP Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 (endret) .. Endret 25. juni 2021 av MrPeakP
Anonymous 91 Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er en veldig seksuell kvinne i et godt, trygt og kjedelig forhold. Det er ikke aktuelt å være utro eller gå fra han, men jeg vil gjerne pirre fantasien min i het chatting. Hvor finner man dette nå for tiden?? Anonymkode: 047c2...559 Det hadde jeg sett på som utroskap 8
Frekkulf Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Last ned Wordfeud.. Anonymkode: e3b1a...6b8 Helt sant faktisk. Jeg ble kjent med ei over wordfeud,. Det begynte med at vi begge skrev noen ganske grisete ord i spillet. Så tok hun kontakt på chat, og en måned senere fikk hun tilfredsstille meg etter alle kunstens regler.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Heit chat også jeg ønsker også ( er mann). Men å gå i på en chat med overvekt av menn for å finne ei å chatte med har jeg gitt opp. Anonymkode: 068a0...d7c
MrPeakP Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Heit chat også jeg ønsker også ( er mann). Men å gå i på en chat med overvekt av menn for å finne ei å chatte med har jeg gitt opp. Anonymkode: 068a0...d7c Ja, det er jeg veldig enig i med deg.
Bamseklemmer Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er en veldig seksuell kvinne i et godt, trygt og kjedelig forhold. Det er ikke aktuelt å være utro eller gå fra han, men jeg vil gjerne pirre fantasien min i het chatting. Hvor finner man dette nå for tiden?? Anonymkode: 047c2...559 Så bra du tenker og ikke være utro og gå ifra han da, det er jo et stort pluss... Da skjønner jeg at du er seriøs og det fanger min interesse... Chattingen foregår jo helt anonymt, og det er ingen som prøver å avsløre hvem de er. Ikke blir det treff heller, bare som et godt vennskap på nett, der vi ikke holder igjen på fantasier og drømmer... Dele råd og erfaring, vise til linker, være hyggelig nok at meldingene blir spennende... De fleste bommer når det overdrives, sender bilder og maser om å treffes... Jeg har brukt Twitter mye (god chattefunksjon), mye utenlandsk da, så det blir ikke det samme som å skrive med noen fra Norge... her på KG og MeWe,com har jo også en bra chat... Kosegruppa.com var jo bra, men den ble nettopp stengt...
Milky Skrevet 10. februar 2021 #9 Skrevet 10. februar 2021 Her på kg.. er du passe aktiv på sexemnet så får du en del menn i innboksen.
artigmedsex Skrevet 10. februar 2021 #10 Skrevet 10. februar 2021 Mener jeg har hørt et sted at dette er 40% av Tinder.
OxBall Skrevet 14. februar 2021 #11 Skrevet 14. februar 2021 Du har chat på nakenprat .com, men overvekt av menn. Blir sikkert mye mas. Eros har kanskje en chat. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #12 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 20.17): Jeg er en veldig seksuell kvinne i et godt, trygt og kjedelig forhold. Det er ikke aktuelt å være utro eller gå fra han, men jeg vil gjerne pirre fantasien min i het chatting. Hvor finner man dette nå for tiden?? Anonymkode: 047c2...559 Du kan få snakke med meg Anonymkode: eceec...c6a
Bamseklemmer Skrevet 18. februar 2021 #13 Skrevet 18. februar 2021 Bamseklemmer skrev (På 8.2.2021 den 17.30): Kosegruppa.com var jo bra, men den ble nettopp stengt... Den har åpnet igjen! 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå