AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Hun fant solbrillene og ødela dem helt. Jeg har reiseforsikring i Tryg, kan jeg bruke dem på dette? Anonymkode: 9eeea...5ce
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Du må nesten sende en henvendelse til forsikringsselskapet å spørre om det. Jeg fikk forøvrig dekket en PC da katten min veltet et glass med vann over tastaturet. Har innbo pluss som skal dekke litt mer enn vanlig. Anonymkode: dcc59...6e9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Du må sjekke vilkårene i reiseforsikringen din. Det kan også være at innboforsikringen din dekker slike uhell. Anonymkode: 73d56...df8
Gjest Acer Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hun fant solbrillene og ødela dem helt. Jeg har reiseforsikring i Tryg, kan jeg bruke dem på dette? Anonymkode: 9eeea...5ce Du får garantert avslag på forsikringen. Har du hørt om brilleforsikringer ? Får du brillene dine knust i jobbsamanheng kan du ha krav på nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå