Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

K 29 - vil ting bli lettere?

Anonymkode: 672cb...f95

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):
AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 20.21):

Ja takk, gjerne! Kvinne 45.

Lurer på om livet blir bra igjen?

Anonymkode: 6f817...8f6

Fine du. "takknemlighet over livets velsignelser" -  vær sterk. Hold motet oppe. Sender deg gode og varme tanker.

Tusen takk for gode tanker, og for svaret ditt❤️ Ja jeg prøver å være sterk, men jeg har måttet være sterk så lenge nå, at jeg kjemper mer og mer for å holde hodet over vannet. Ser du lys i tunnelen? Eller bare en eneste lang kamp videre fremover?

Ser du noe på kjærlighet, forresten? Setter stor pris på hjelp❤️

Anonymkode: 6f817...8f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 20.31):

Kvinne 29 år samboer og gravid

Vil helsen min fremover være bra

Anonymkode: 32716...dab

Hei og håper du har en fin kveld. 
Jeg vil si at jeg får opp et veldig positivt bilde når jeg prøver å tenke på deg, uten noen komplikasjoner. Nyt livet..

AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 20.38):

Kvinne 37, kommer han tilbake, eller er det over? 

Anonymkode: 551a5...46f

Håper alt står bra til med deg. Du føler deg fanget mellom tanker og følelser. Nå er øyeblikket kommet for å stole på deg selv og komme videre. Ta hensyn til dine egne behov. 

AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 20.48):

Kvinne på 38 år, elsker kjæresten min, men det har vært et litt vanskelig forhold også. Vil vi noen gang klare å kommunisere gjennom kriser? Og bryr han seg egentlig om meg på dypt plan? Vil dette være et livslangt forhold? 

Anonymkode: 11ad3...d6d

Håper du har det godt med deg selv, det er det viktigste. 
Revurder fortid og nåtid så du kan planlegge en ny strålende fremtid, forstå ditt livs formål. Gi slipp på fordommer om deg selv og andre.

AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 20.49):

Kvinne, 34. Økonomi, kjærlighet og/eller jobb.

Anonymkode: 09236...2c6

Hei skjønne deg. 
Jeg fikk hvertfall opp at vidunderlige nyheter er på vei til deg, kloke valg blir belønnet. 

AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 21.13):

Kvinne 43. Hva bør jeg gjøre med bolig, flytte eller ikke?

Anonymkode: 11d25...1bd

God kveld til deg.
Se på dine nåværende planer og vurder om det er nødvendig med endringer. Lytt på din intuisjon. Vil du bort fra noe? -hv..

Anonymkode: b3683...caa

Skrevet

Kvinne, 24 år, 1 barn, samboer. 
Når får jeg barn nr 2? 
Bør vi kjøpe hus nå? 

Anonymkode: c3c7f...2f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 22.05):

Ja takk🙏🏻 Kvinne, 38. Får du opp noe om en eller flere menn i livet mitt? 

Anonymkode: 93e37...d89

Du glemte meg🙏🏻 Evnt hva får du opp på meg? 

Anonymkode: 93e37...d89

Skrevet

Ja. Kvinne 29. Blir det noe videre med ny flørten? Og hvordan ser jobbsituasjon min ut framover - vil jeg få nytt arbeid?

Skrevet

Kvinne 30, vurderer å forlate samboeren min, men det er så vanskelig og skummelt, og jeg vet ikke om det er det rette å gjøre 

Anonymkode: f0b30...351

Skrevet

K, 31, deprimert på 10 året 

Anonymkode: f9547...b22

Skrevet

K, 31, deprimert på 10 året 

Anonymkode: f9547...b22

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 22.19):

Hei skjønne deg. 
Jeg fikk hvertfall opp at vidunderlige nyheter er på vei til deg, kloke valg blir belønnet. 

Anonymkode: b3683...caa

Tusen takk❤️ Har faktisk begynt å ta bevisste gode valg de siste ukene, og jobber mye med å fortsette med det. Kom på at jeg er 35, ikke 34 (bruker å glemme dette🙈). Håper det ikke har så mye å si.

Anonymkode: 09236...2c6

Skrevet

Spennende! ☺️

Kvinne 29, med en samboer jeg verdsetter høyt, og en jobb jeg muligens er på vei ut av (sliter litt med trivselen og arbeidsoppgavene, men vet innerst inne at jeg egentlig har det svært bra her økonomisk sett).

Ser du noe på tiden fremover her? Vi har vært sammen en stund og ting er veldig bra nå, vi har også begynt sånn smått å planlegge familieforøkelse. Var en del turbulens i starten av forholdet, men jeg føler på meg at vi begge befinner oss på omtrent samme sted nå og trives godt i hverandres selskap. 

Anonymkode: 998c3...81f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...