Gå til innhold

Hvis vennene dine flytter til ny by, flytter du etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis vennene dine flytter til en ny by. Sier du opp jobben, tar ungene ut av skolen, selger huset og flytter etter?

Hvis nei. Hva om bestevennen din og foreldrene dine flytter til ny by. Flytter du etter da?

Hvor mange venner og familie må flytte før du flytter etter?

Anonymkode: d1678...c60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke.

Anonymkode: 4652f...5aa

• Liker 6
Skrevet

Nei, har selv flyttet fra både familie og bestevenner.

Velger ikke bosted ut fra det!

Anonymkode: 759c0...ca6

Gjest Bet-t-ina
Skrevet

Selvsagt ikke. Det hadde blitt slitsomt. Jeg har venner i mange deler av verden. De som har flyttet ut av Oslo, ser man sjeldnere. Og man mister ofte kontakten. 

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Hadde hele familien flyttet derimot så hadde jeg vurdert det.

Anonymkode: 72300...534

Skrevet

Nei

Skrevet

Nei 

Anonymkode: 21369...95f

Skrevet

Hvorfor i himmelens skulle jeg det?

• Liker 2
Skrevet

Nei. Jeg flyttet til et sted hvor jeg ikke kjente noen, og det er det beste valget jeg har tatt i hele mitt liv. Mine beste venninner bor fortsatt på hjemstedet, og de har jeg ikke mistet kontakt med, selv om det er over 5 år siden jeg flyttet.

• Liker 1
Skrevet

"Jeg må bo i Oslo fordi det er her jeg har venner og familie". Alle har sikkert hørt dette argumentet.

Hvis man ikke kan flytte fra et sted på grunn av venner og familie, må man logisk nok også flytte etter dersom de flytter ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 19.59):

Hvis vennene dine flytter til en ny by. Sier du opp jobben, tar ungene ut av skolen, selger huset og flytter etter?

Hvis nei. Hva om bestevennen din og foreldrene dine flytter til ny by. Flytter du etter da?

Hvor mange venner og familie må flytte før du flytter etter?

Selvfølgelig ikke - det er kun hvis mannen min flytter til en ny by at jeg flytter etter...

• Liker 4
Skrevet

Hadde jeg ikke hatt barn så kunne jeg godt flyttet hvis alle jeg kjente gjorde det og jeg satt igjen alene. Men jeg rykker ikke opp barnet mitt med rota for min egen del. Det måtte i såfall være hvis han mistrivdes veldig her, f.eks. ble mobbet og ikke hadde noen venner.

Anonymkode: 947c1...fea

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde dette en gang når jeg var typ.. 19? Da alle var sånn «hva skal jeg med dette livet og hva skal vi studere jeg vil egentlig bare feste og reise»! 
men nå som voksen og etablert? Nei 😅

Anonymkode: ae16e...f74

Skrevet

Hehe nei! Er da ett voksent selvstendig menneske som fint klarer meg uten å bo i samme by som venninen/vennen min. For meg er det mye viktigere at vi bor her sønnen min har vennene sine,at han får går på skolen han liker seg på,å at vi bor ikke bor så langt unna barnefaren. Å at jeg bor i nærheten av familien min og kjæresten min.

Anonymkode: f325f...5d7

Skrevet

Flyttet fra stedet der familie og venner bor/bodde, så nei.

Anonymkode: 1b4b8...ff2

Skrevet

Nei, det er jo som regel ikke noe et voksent menneske gjør. Man har jo en jobb og mange har også en familie som er viktigere enn venners bosted. Jeg har mange gode venner som bor andre steder i landet enn meg, og vi holder kontakten likevel. Det ville nok skremt dem litt om jeg kom flyttende etter hver gang de rørte på seg. 

Skrevet

Nei selvsagt ikke. Har familien boende langt unna meg, og det ville vært helt unaturlig å flytte på grunn av det. 

Jeg bor der jeg bor fordi jeg syns det er et bra sted å bo. Hadde aldri flytta etter venner heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...