Gå til innhold

Negler i Bergen

Anbefalte innlegg

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Jeg skal støpe negler igjen og lurer på hvilken salong jeg skal bruke. Det er noen år siden sist og den jeg brukte da er nedlagt. Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Virkelig ingen som støper negler i Bergen her? *utålmodig*

Skrevet

Jeg vil anbefale Magnetic-akademiet (tidligere PBA nail and body) i Sandviken. Utrolig flinke. Jeg har gått der i flere år. Jeg har prøvd veldig mange andre steder i Bergen også med svært varierende resultat..

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Takk for tips, Nana, tror jeg prøver det! Bestiller i morgen tenker jeg!

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Har etter mye om og men fått time..men langt unna da jeg egentlig ville ha. De hadde en time ledig i løpet av 2 uker!!! Enten er de utrolig populære - eller så har de ekstremt lite åpningstid/få ansatte!!

Skrevet

Kan de på Magnetic akademiet legge "nye" negler på selv de mest nedbitte negler også? :rodme: Er det dyrt?

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Det tror jeg nok de kan. Skal man støpe negler må ens egne negler uansett files helt kort. Jeg skal støpe negler med hvit tupp og det koster 750 kr. (etterfyll koster 500 kr og det må nok skje etter 4 uker syns jeg å huske fra sist gang jeg hadde støpte negler).

Skrevet
Har etter mye om og men fått time..men langt unna da jeg egentlig ville ha. De hadde en time ledig i løpet av 2 uker!!! Enten er de utrolig populære - eller så har de ekstremt lite åpningstid/få ansatte!!

De har få ansatte og liten åpningstid. Jeg gikk privat til hun ene før hun åpnet salongen. Jeg må også vente i år og dag for etterfylling og ofte har timene mine blit utsatt av dem pga personlige ting... Så der går jeg ikke mer! Jeg har gått en del til Mica hud og negledesign i gaten ovenfor gågaten. Der er jeg veldig fornøyd og det er ikke så lang ventetid :)

Skrevet

Hvor mye koster det å få negler der? *Saeria trenger seriøst å sette i gang tiltak som gjør at jeg slutter å bite dem* :sjenert:

Skrevet
Hvor mye koster det å få negler der? *Saeria trenger seriøst å sette i gang tiltak som gjør at jeg slutter å bite dem* :sjenert:

Jeg husker ikke helt hva det koster, men det er nok ganske likt med andre negledesignere. :)

Skrevet

Tusle innom å høre i morra da, kanskje. Og spørre om det er håp for meg. :sjenert: Jeg er nemlig verdens flinkeste til å bite negler....sånn at de blir kort, kort, korteeee... :flau:

Skrevet
Tusle innom å høre i morra da, kanskje. Og spørre om det er håp for meg. :sjenert: Jeg er nemlig verdens flinkeste til å bite negler....sånn at de blir kort, kort, korteeee... :flau:

Jeg sliter med neglebiting og selv om mine var veldig korte da jeg prøvde det for første gang, så gikk det helt fint. Så det er nok håp for deg også. :)

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Har fått støpt negler hos Magnetic nå. Fornøyd med resultatet, men den unge jenta som gjorde det var ikke spesielt hyggelig og jeg fikk ikke noe ekstra (der jeg gikk før kostet de i det minste av meg alt støvet når jeg var ferdig, tok på negleolje og håndkrem..men her var det rett ut etter endt støp!). Får se om jeg prøver et annet sted til etterfylling. Gikk forbi hudpleiesalongen på Korskirkealm. i går og der sto det kr.900 for neglestøp, så Magnetic er i alle tilfelle billigere (750).

Skrevet

Kjipt at hun ikke gadd koste støvet bort, eller ta på ngleolje og håndkrem. Det er da det minste hun kunne gjøre når du betaler over 700 kroner.

Du får prøve et annet sted neste gang. ;)

Skrevet
......men den unge jenta som gjorde det var ikke spesielt hyggelig

Helt enig!!! De siste gangene har jeg faktisk gruet meg til å gå der... de er flinke men søren heller.. lurer på om jeg skal prøve Mica neste gang, har ikke gått der før. Har derimot prøvd en på Bryggen, en på Bystasjonen og en på Vannkanten uten å være fornøyd i det hele tatt så jeg er litt redd for å prøve enda en ny en..

Skrevet
Helt enig!!! De siste gangene har jeg faktisk gruet meg til å gå der... de er flinke men søren heller.. lurer på om jeg skal prøve Mica neste gang, har ikke gått der før. Har derimot prøvd en på Bryggen, en på Bystasjonen og en på Vannkanten uten å være fornøyd i det hele tatt så jeg er litt redd for å prøve enda en ny en..

Jeg føler meg lettet over at det ikke bare er meg som ikke har likt meg så godt hos de forskjellige negledesignere. Jeg har prøvd de fleste i byen også. Jeg lurer på om noen har prøvd hun som inntil nylig hadde negledesign butikk ved teateret? Hun synes jeg var helt forferdelig!! :frustrert:

Ellers så har jeg funnet min favoritt som jeg kommer til å gå til lenge, og det er Mica :)

Skrevet

Får luske meg bort på Mica selv i løpet av uka. Stakkars negledesigneren kommer vel til å få sjokk når hun ser fingrene mine. Jeg er overbevist om at ingen klarer å bite ned neglene sine så langt som meg. :flau:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...