male32 Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Hei I dag kom det post, masse reklame. Dette er helt nytt for meg, post på en søndag? Jeg er sikker på at det har kommet i dag. Levere de ut post på søndager nå? Trodde de hadde kuttet ned for å spare penger...
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Jeg får også masse reklamespam på søndager Men usikker hvem som putter dem inn i postkassen Enten posten, eller andre ''sivile'' biler. Anonymkode: cd495...246
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 INGEN postbiler er ute å kjører om søndagene! Så her er det reklameutkjørere som har vært på ferde! Anonymkode: ee4f4...688 3
Cuntzilla Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Posten har kuttet ned ja, men det er også andre firmaer som leverer reklame. Sikkert et avisbud fra Schibsted for eksempel. 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Det er postbudet i sin vanlige uniform (fra posten) som leverer ut reklame her på søndager. Anonymkode: 47ce8...2b6 3
von Dünkel Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: INGEN postbiler er ute å kjører om søndagene! Så her er det reklameutkjørere som har vært på ferde! Anonymkode: ee4f4...688 Hvorfor uttale seg om ting man ikke har greie på? https://www.posten.no/levering-av-post-2020 På enkelte steder vil vi distribuere uadressert reklame på søndager 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 Vet ikke hvem som leverer. Men samtidig som posten kuttet ned til å levere annen hver dag, så begynte jeg å få reklame i postkassen på søndager. Ikke bare det, men posten/bring er på arbeid til alle døgnets tider, da pakker nå beveger seg og blir levert i helgene. Kutte ned et sted for å sette inn folk et annet virker det nesten som. Anonymkode: c2772...a9d 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 Observerte postbudet her i dag også. De røde arbklærne. Leverte masse reklame. Trodde heller ikke de kom på søndager. Bor i Trondheim Anonymkode: effe5...d20 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #10 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): INGEN postbiler er ute å kjører om søndagene! Så her er det reklameutkjørere som har vært på ferde! Anonymkode: ee4f4...688 Tull, her i Trondheim ser jeg de røde postbilene hver søndag. Anonymkode: a493c...732 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #11 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Observerte postbudet her i dag også. De røde arbklærne. Leverte masse reklame. Trodde heller ikke de kom på søndager. Bor i Trondheim Anonymkode: effe5...d20 Bor også i Trondheim, og her var postbudet i uniform i full jobb søndag 27.desember. Det var utlevering av reklame. Anonymkode: 47ce8...2b6
Jdz Skrevet 7. februar 2021 #12 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bor også i Trondheim, og her var postbudet i uniform i full jobb søndag 27.desember. Det var utlevering av reklame. Anonymkode: 47ce8...2b6 Jeg husker fra da jeg jobbet i reklamebransjen at de hadde ekstraordinær distribusjon av reklame i romjulen fordi det er mye salg i detaljhandelen. Mulig de fortsatt gjør dette.
Jerry Lee Skrevet 7. februar 2021 #13 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): INGEN postbiler er ute å kjører om søndagene! Så her er det reklameutkjørere som har vært på ferde! Anonymkode: ee4f4...688 Joda. Vanlige postdama i vanlige postbilen var her i dag. Og det stusset jeg over. Innskrenke postombæring men komme på søndag som aldri har blitt gjort før....
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #14 Skrevet 8. februar 2021 Ingen reklamespam i dag, så jeg skjønner ikke hva som skjer. Er det annenhver søndag også? 😄 Ellers hører jeg godt noen biler som stopper foran huset rundt kl.5 og så har jeg masse reklamespam i posten når jeg står opp Neppe posten da. Ellers bra at posten har satset på mer levering på døra. Sparer meg for turen til butikken et stykke unna. Anonymkode: cd495...246
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #15 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ingen reklamespam i dag, så jeg skjønner ikke hva som skjer. Er det annenhver søndag også? 😄 Ellers hører jeg godt noen biler som stopper foran huset rundt kl.5 og så har jeg masse reklamespam i posten når jeg står opp Neppe posten da. Ellers bra at posten har satset på mer levering på døra. Sparer meg for turen til butikken et stykke unna. Anonymkode: cd495...246 Bilen i 5-tida er sannsynligvis avisbud. Og avisbud deler ut reklame i tillegg. Her leverer ikke Posten på døra fordi vi bor så nær Post i butikk. Det er jo ikke logisk i det hele tatt. Jeg har valgt å bo nær butikker, lege osv fordi jeg ikke har bil. De som bor lenger fra sentrum må ha bil, for det går ikke andre busser enn skolebussen (og mitt nærmeste busstopp er nettopp sentrum, så det er ikke noe alternativ). Anonymkode: 92d44...a18
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #16 Skrevet 8. februar 2021 Jeg har sett postbilen her jeg bor om søndagen. Men har kun funnet reklame de dagene. Anonymkode: e8c34...5a6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #17 Skrevet 8. februar 2021 Ja, posten deler ut enkelte steder reklame på søndager til de husstander som ikke får post på mandager. Dette gjøres fordi de firmaene som sender ut reklame ikke ønsker å vente til tirsdag med å få det ut. Hilsen posten ansatt. Anonymkode: 1995d...8c0 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #18 Skrevet 8. februar 2021 Er ikke lenge siden posten i byen her hadde ute masse stillingsannonser på utkjøring av reklame hver søndag. Anonymkode: 1319d...c00
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #19 Skrevet 8. februar 2021 Posten leverer ut reklame på søndager enkelte steder pga annenhverdag kjøring av post. Noen bedrifter har avtaler om at reklamen skal ut til kunder før mandag ettermiddag og da må det kjøres ut på søndager hvis det ikke er postkjøring der på mandag den uka. Hilsen postbud Anonymkode: ea310...51a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå