AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Jeg har en kompis som jeg har kjent i 10 år. Kontakten er sporadisk, men han sender meg mye snap og greier på Instagram. I går sendte han meg blant annet et skjermbilde av Martine Lunde, som i et Instagram innlegg sitter i sengen sin med en vibrator og butplug i hendene for å reklamere for en giveaway i samarbeid med kondomeriet. Jeg har flere ganger tidligere bedt han slutte å sende meg ting når jeg har syntes det har vært for drøyt, men han bare flirer det vekk som om jeg er tåpelig. Derfor han vi veldig lite kontakt utover at han snapper meg og noen ganger fortsatt sender meg seksuelle vitser. Skjønner faktisk ikke hva greia er med å sende meg slikt, sånn som dette skjermbildet. Anonymkode: ddf3d...088
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Du har ikke blokkert fyren, og legger tråden på samliv og kjærlighetsrelasjoner, så noe er det vel. Anonymkode: 0cf94...a94 7
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Noen har underbuksehumor som eneste underholdning i tilværelsen og tror alle andre er like opptatt av dette og syntes det er like gøy. Anonymkode: cc683...456 1
Gjest Smeltemann Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Jeg sier det før rødstrømpene sier det. Anmeld fyren, det er overgrep.
visp Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Jeg skjønner ikke hva som skal være morsomt? Han har skikkelig dårlig humor iallefall. Dust. 2
Antiviruset Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en kompis som jeg har kjent i 10 år. Kontakten er sporadisk, men han sender meg mye snap og greier på Instagram. I går sendte han meg blant annet et skjermbilde av Martine Lunde, som i et Instagram innlegg sitter i sengen sin med en vibrator og butplug i hendene for å reklamere for en giveaway i samarbeid med kondomeriet. Jeg har flere ganger tidligere bedt han slutte å sende meg ting når jeg har syntes det har vært for drøyt, men han bare flirer det vekk som om jeg er tåpelig. Derfor han vi veldig lite kontakt utover at han snapper meg og noen ganger fortsatt sender meg seksuelle vitser. Skjønner faktisk ikke hva greia er med å sende meg slikt, sånn som dette skjermbildet. Anonymkode: ddf3d...088 Hvorfor syter du over dette? Blokker vedkommende da! Du har sagt ifra og da er det bare og blokkere, eller har du noe interesse av dette og liker det? Siden du ikke gjør dette? Hvor vanskelig er det og blokkere noen som ikke respekterer det du sier? Kvinne deg opp og blokkere, og ikke tro at slike på snap og insta er noe gull du taper. 4
Archer Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 Du hade helt sikkert blokkert han for lengesiden allerede, så noe intresse fra din side er det nok og det veit han, derfor han fortsetter og sende.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 Hva er greia med å svare så aggressivt? Jeg har ikke blokkert han fordi jeg har kjent han siden jeg var 15 år gammel og vi tidligere har vært gode venner. At jeg har trukket meg unna på grunn av dette har jeg ikke følt er grunn nok til å blokkere han da vi har mange felles venner og omgangskrets, samt foreldre som er gode venner. Jeg syter ikke heller, jeg undres over hvorfor han gjør dette for det har aldri vært noe mellom oss. Det havnet i feil underforum, da jeg vanligvis leser her inne. Jeg blir litt overasket over hvor fiendtlig folk svarer på dette. Anonymkode: ddf3d...088 2
powerpuffen Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 (endret) Slutt med å svare, så tar han sikkert hintet Endret 7. februar 2021 av Sprinkle 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #10 Skrevet 7. februar 2021 Sprinkle skrev (1 minutt siden): Slutt med å svare, så tar han sikkert hintet Jeg svarer han aldri når han sender slikt, bortsett fra de gangene jeg har spurt hvorfor han sender det eller at jeg har sagt at jeg ikke ønsker å få dette. Som nevnt så ler han bare av det og er "stille" en periode. Anonymkode: ddf3d...088
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #11 Skrevet 7. februar 2021 Jeg har lært av erfaring å gi en sjanse og iike mer overfor sånt. Anonymkode: 15e6c...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå