Gå til innhold

Psykomotorisk fysioterapeut og driftsavtale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både lege og psykolog sier at min videre behandling er hos en psykomotorisk fysioterapeut. Jeg går på nav og må finne en med driftsavtale/kommunal avtale. Fikk en liste over alle i kommunen, og har søkt til alle, vært på venteliste, men blitt kastet ut av ventelistene fordi det er andre som trenger behandling mer enn meg. Søkte i høst, og nå står jeg uten noen ting og ingen flere å søke hos. 

hva gjør jeg nå? 

Kan jeg dra til en psykomotorisk fysioterapeut utenfor kommunen og fortsatt bare betale egenandel? Eller gjelder dette kun innenfor kommunen jeg bor i? 

Anonymkode: e08b4...da6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går til psykomotorisk fysioterapi i nabokommunen og betaler bare egenandel selv om det ikke er i min kommune. Du kan lete i andre kommuner uten problem. 

Anonymkode: 82856...5aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg går til psykomotorisk fysioterapi i nabokommunen og betaler bare egenandel selv om det ikke er i min kommune. Du kan lete i andre kommuner uten problem. 

Anonymkode: 82856...5aa

Åh så bra! tusen takk for svar!! Ts

Anonymkode: e08b4...da6

Skrevet

Jeg jobber i en annen kommune enn jeg bor i, går til psykomotorisk fysioterapi i kommunen jeg jobber. Ingen problem, betaler vanlig egenandel og får frikort som vanlig. 

Anonymkode: b78df...97f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...