AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Både lege og psykolog sier at min videre behandling er hos en psykomotorisk fysioterapeut. Jeg går på nav og må finne en med driftsavtale/kommunal avtale. Fikk en liste over alle i kommunen, og har søkt til alle, vært på venteliste, men blitt kastet ut av ventelistene fordi det er andre som trenger behandling mer enn meg. Søkte i høst, og nå står jeg uten noen ting og ingen flere å søke hos. hva gjør jeg nå? Kan jeg dra til en psykomotorisk fysioterapeut utenfor kommunen og fortsatt bare betale egenandel? Eller gjelder dette kun innenfor kommunen jeg bor i? Anonymkode: e08b4...da6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Jeg går til psykomotorisk fysioterapi i nabokommunen og betaler bare egenandel selv om det ikke er i min kommune. Du kan lete i andre kommuner uten problem. Anonymkode: 82856...5aa
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg går til psykomotorisk fysioterapi i nabokommunen og betaler bare egenandel selv om det ikke er i min kommune. Du kan lete i andre kommuner uten problem. Anonymkode: 82856...5aa Åh så bra! tusen takk for svar!! Ts Anonymkode: e08b4...da6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Jeg jobber i en annen kommune enn jeg bor i, går til psykomotorisk fysioterapi i kommunen jeg jobber. Ingen problem, betaler vanlig egenandel og får frikort som vanlig. Anonymkode: b78df...97f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå