AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Hei forrige semester studerte jeg uten støtte fra Lånekassen. Jeg strøk i ett fag og klagde på karakteren. I går fikk jeg tilbake samme karakteren, stryk. Nå studerer jeg med støtte fra Lånekassen. Jeg har akkurat hentet meg inn med studiepoeng for å få støtte for dette vårsemesteret. Regnes det faget jeg fikk tilbake som en forsinkelse ? Selv om jeg hadde fager fra forrige semester uten å få støtte? er så sykt redd for å miste støtten, siden jeg akkurat har innhentet meg med studiepoeng Anonymkode: 03952...749
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Nei. Jeg er i samme situasjon. Det er kun studieprogresjon MENS du mottar støtte som teller. Anonymkode: f111a...85a 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei. Jeg er i samme situasjon. Det er kun studieprogresjon MENS du mottar støtte som teller. Anonymkode: f111a...85a Herlig!!! Tusen takk for svar . Er så stressende, fordi er permittert fra jobben og mottar ikke dagpenger fra nav pga. jeg er student :((((. Har stresset sykt med det Anonymkode: 03952...749
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herlig!!! Tusen takk for svar . Er så stressende, fordi er permittert fra jobben og mottar ikke dagpenger fra nav pga. jeg er student :((((. Har stresset sykt med det Anonymkode: 03952...749 Du kan få dagpenger mens du er student nå, er en midlertidig regel som åpner for det pga koronasituasjonen. Men det gjelder så lenge du ikke mottar støtte fra Lånekassen da. Ta en telefon til NAV og forhør deg. Anonymkode: 53ebf...87d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du kan få dagpenger mens du er student nå, er en midlertidig regel som åpner for det pga koronasituasjonen. Men det gjelder så lenge du ikke mottar støtte fra Lånekassen da. Ta en telefon til NAV og forhør deg. Anonymkode: 53ebf...87d Jeg får støtte fra Lånekasse nå. Var bare redd for at de skulle trekke tilbake støtten pga. jeg klagde på en karakter fra forrige semester og fikk stryk (samme karakter) for 2 dager siden. Jeg har akkurat 60 forsinkelsespoeng. Er akkurat på nippet. Anonymkode: 03952...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå