Lurvina Skrevet 17. august 2005 #1 Skrevet 17. august 2005 Har hørt at hvis man napper øyebrynene sine i noen år, så slutter de å vokse. Stemmer dette, eller er det en myte?
Cuba Skrevet 17. august 2005 #2 Skrevet 17. august 2005 Det tror jeg egentlig ikke noe på men.. Mulig de blir mindre etterhvert og at det tar lenger tid etterhvert før de kommer.. Jeg går til hudpleier å vokser de ca. en gang i mnd., og er veldig fornøyd med det! Farger de også, men annenhver gang bare! Anbefaler virkelig dette til dere som har mye lyst hår, som er så og si umulig å få vekk! Gjør jo vondt, men det er kortvarig og går jo mye fortere enn napping! Nå som jeg har gjort det noen ganger gjør det mindre vondt og! Er ikke for dyrt heller syns jeg.. for bare voksing betaler jeg rett over 80,- mener jeg det var..
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2005 #4 Skrevet 17. august 2005 Kjøp en engangs skalpell på apoteket, smør inn med ørlite fuktighetskrem først, og skjær / barber vekk håret. Helt smertefritt, blir pent, er så godt som gratis og tar 30 sekunder. Skalpellen kan brukes mange ganger.
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2005 #5 Skrevet 17. august 2005 -men det var ikke det du spurte om.....
Lurvina Skrevet 17. august 2005 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2005 Så synd det ikke stemmer. Hadde vært kjekt om det sluttet å vokse etter en stund, hadde slippet all denne nappinga. Tør ikke begynne å skjære bort hårene, da blir de sikkert værre når de vokser ut igjen
Gjest Jiha(d) Skrevet 17. august 2005 #7 Skrevet 17. august 2005 Jeg napper dem i ny og ned, og farger dem hjemme med kolokrem Fungerer som bare det!
Gjest 1111 Skrevet 17. august 2005 #8 Skrevet 17. august 2005 Bare en mye at du får "verre" hår etter at du barberer.
Gjest seroxata Skrevet 17. august 2005 #9 Skrevet 17. august 2005 JEg klarte å nappe vekk så masse første gangen jeg tok pinsetten, at de aldri har vokst normalt igjen! er faktisk helt imponert, for endelig vokser det litt bryn tilbake, etter... tja... 3-4 år?
Trill Skrevet 17. august 2005 #10 Skrevet 17. august 2005 Kan eg aldri tru stemme. Eg begyndte å nappe øyebryna i 15års alderen- og de begynne å vekse ut hår etter et par daga igjen. Kjiiipt. Kansje eg skal prøve metoden til Tex.
Dagensdiva Skrevet 18. august 2005 #11 Skrevet 18. august 2005 Hvilken hudpleier bruker du og hvor mye koster det?(For napping)
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #12 Skrevet 18. august 2005 Du får kjøpt øyenbrynskniver til samme formålet som Tex beskriver. En skalpell er naturlig nok svært skarp så det er fort gjort å kutte av nesa dersom den glipper.
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #13 Skrevet 18. august 2005 Øyenbrynskniver funker ikke så godt hvis du har mørke bryn, da vises "etterveksten" nesten med en gang.
Gjest 1111 Skrevet 18. august 2005 #14 Skrevet 18. august 2005 Du får kjøpt øyenbrynskniver til samme formålet som Tex beskriver. En skalpell er naturlig nok svært skarp så det er fort gjort å kutte av nesa dersom den glipper. ← Jepp, kjøpte slike på parfymeriet. Tre stk for 59 kroner eller noe slikt.
Shine21 Skrevet 18. august 2005 #15 Skrevet 18. august 2005 greia er at hvis du napper å farger veldig veldig mye...sånn at du fks nesten barberer bort øyenbrynan bare en tynn tynn strek igjen..så kan du risikere at de ikke vokser ut igjen, blir veldig lite hår der hvertfall... mange jeg kjenner som er nå litt oppi åra da har opplevd d.
Twigi Skrevet 18. august 2005 #16 Skrevet 18. august 2005 Har hørt at hvis man napper øyebrynene sine i noen år, så slutter de å vokse. Stemmer dette, eller er det en myte? ← Det spørs vel kanskje hva "noen år " er, det da. 20 år er ihvertfall ikke nok - her gror det verre enn verst! Mine silkebløte ungdomslegger begynner også å bli gjengrodde piasavakoster..... Nei, jeg er redd disse årene bare gjør saken verre
Brunhilde Skrevet 19. august 2005 #17 Skrevet 19. august 2005 Jeg har ihvertfall gått fra å måtte nappe en gang i uka til å nappe en gang hver annen måte. Det samme gjelder søsteren min, kanskje det varierer fra person til person?
reddelinnea Skrevet 19. august 2005 #18 Skrevet 19. august 2005 Uff. Det høres så vondt ut å nappe øyebryn. Jeg tør ikke det jeg. Hilsen pysa.
Lurvina Skrevet 19. august 2005 Forfatter #19 Skrevet 19. august 2005 Har ganske mørke bryn, håret på hodet er brunt mens brynene er nesten svart. Så etterveksten synes ganske godt ja, og blir sikkert ikke bedre ved å bruke kniv. Sitter og vurdere voksing, kanskje det finnes noe bra voks som man kan få kjøpt i butikken som man kan bruke i ansiktet? Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #20 Skrevet 20. august 2005 Hm.. er mulig det fins.. men jeg ville absolutt anbefale deg å gå til hudpleier.. De lager en fin form på brynene dine, og det er ikke dyrt! For kun voksing betaler jeg rett over 80,-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå