Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2002 #1 Del Skrevet 26. september 2002 Noen som vet hvor jeg får kjøpt cellofanpapir? Helst i Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 26. september 2002 #2 Del Skrevet 26. september 2002 I bokhandelen har jeg sett at de har cellophan. En del dagligvarer har også dette (som OBS) Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 26. september 2002 #3 Del Skrevet 26. september 2002 Eller hva med å gå innom en blomsterbutikk og høre om du kan få kjøpt litt, de har alltid store ruller med cellofan som de bruker til å pakke inn blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 26. september 2002 #4 Del Skrevet 26. september 2002 Bok- og papirhandel fører ofte cellofan. Det fåes enten på rull eller ark på 50x70cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 28. september 2002 #5 Del Skrevet 28. september 2002 Jeg bruker å handle hobby-saker på www.sgs.as . Har kjøpt cellofan der, så om du tar en titt... Bor et stykke fra spesialbutikker, så derfor liker jeg å handle over internett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. september 2002 #6 Del Skrevet 28. september 2002 Jeg kjøper cellofan på nille jeg. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 28. september 2002 #7 Del Skrevet 28. september 2002 Har aldri tenkt på at Nille har cellofan, men de har jo alt annet, så hvorfor ikke... Kanskje "min" Nillebutikk ikke fører cellofan?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurken Skrevet 29. september 2002 #8 Del Skrevet 29. september 2002 Du kan prøve hos Binders. De har iallefall her i Bergen. Gurken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå