AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Del Skrevet 7. februar 2021 Har stripet håret selv med hette. Stod i 45 min, men fikk likevel ujevnt fordelt. Nå ser jeg ut som en sebra oppi der. Må ha lue på i morgen ja. Hvordan fikse dette rimeligst mulig? Anonymkode: 0899c...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightcrawler00 Skrevet 10. februar 2021 #2 Del Skrevet 10. februar 2021 (endret) Jeg har også dårlige erfaringer med hettestriper, og har heller pleid å gjøre det "frihånd", med litt mer naturlig, om enn ikke perfekt, resultat. Sånn jeg ser det kan du, bortsett fra å gå til frisøren, enten kjøpe ny bleking (jeg foretrekker Depend, de andre blir jeg gul av) og lage nye tynne (!) striper med hansker på der du ser at det mangler, og prøve å få til et mer naturlig resultat, eller så kan du kjøpe en minicolor i en tone nært ditt eget hår for å liksom blende alt bedre sammen. De har noen på Blivakker.no fra Wella som fungerer fint, og som vaskes ut. Angående det ujevne resultatet - husk å ha nok produkt på hver stripe! Hvis det bare mangler litt midt på så vil det jo bli flekkete. Er det dette du mener? Endret 10. februar 2021 av Nightcrawler00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Del Skrevet 23. oktober 2022 Dytt. Flere? Anonymkode: 0899c...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 25. oktober 2022 #4 Del Skrevet 25. oktober 2022 Nightcrawler svarte meget bra på dette spørsmålet. Spesielt viktig med nok blekemiddel på hele stripa. Bruker jeg hette bruker jeg også å dra en kam igjennom slik at jeg er sikker på at jeg har fått dratt ut alt håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå