AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Kjæresten min på 35 er ekstremt aktiv i sosiale medier og oppdaterer storyene sine flere ganger daglig hver eneste dag. Jeg synes han er oppmerksomhetssyk. 🙈 Det er sånn at hvis jeg har lyst til å sende han en flørtemelding på Snap og ser han har vært inne og oppdatert flere ganger, mens det er flere timer siden jeg fikk melding, mister jeg helt interessen for å sende noe og lar være. Jeg vet det er mitt problem, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg synes dette behovet for oppmerksomhet er slitsom og jeg fatter ikke hvorfor det er så viktig. Hva skal jeg gjøre?? Anonymkode: ec3c2...696 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Det skal også sies at dette har vært et tema mellom oss flere ganger. Han sier han ikke ønsker å forandre seg på dette området og det er jeg på et vis enig i. Likevel blir jeg sur! Og han er ekstra aktiv når jeg har kommentert, som for å understreke at han gjør som han vil. Anonymkode: ec3c2...696 1
TinaChristina Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Ja, nei. Det der hadde jeg ikke orket. Overaktive mennesker i SoMe vitner om lav sosial intelligens. Samme med de som er inne og stalker og analyserer hva andre gjør. 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): ... hvis jeg har lyst til å sende han en flørtemelding på Snap og ser han har vært inne og oppdatert flere ganger, mens det er flere timer siden jeg fikk melding, mister jeg helt interessen for å sende noe.... Anonymkode: ec3c2...696 Så din forventing er at han skal melde deg såpass ofte at det er påfallende om du ikke hører noe på 2 timer? Anonymkode: fcf40...483
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Jeg er litt enig med deg... Altså, sosiale medier er allemannseie i dag, så jeg kunne aldri sagt det er en dealbreaker, men etter å ha vært sammen med en mann som var mer opptatt av å pleie kontakter på sosiale medier og skape seg et lite harem der enn å være til stede i forholdet, er jeg skeptisk. Dessuten synes jeg det er slitsomt med mennesker som har behov for å dele "alt" og få oppmerksomhet og bekreftelse på det. Anonymkode: d5a5f...98a 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så din forventing er at han skal melde deg såpass ofte at det er påfallende om du ikke hører noe på 2 timer? Anonymkode: fcf40...483 Nei, men om det går fire-fem timer uten at han har sendt meg en personlig Snap og på samme tid har oppdatert Snap-storyen tre ganger og ikke funnet tid til en Snap til meg, synes jeg det er kjipt Anonymkode: ec3c2...696 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 Jeg har vært i samme situasjon, og det funker ikke. Er han pen og nokså intelligent/utadvendt og blid i tillegg, så får han mye oppmerksomhet fra andre damer både på snap, privat melding på insta og på TikTok. Det er utrolig slitsomt. Da er det bedre med en fyr som har de positive egenskapene, men som ikke er så oppmerksomhetssøkende. Jeg datet en gang en reality-deltaker, samme kaos da også. Og han snakket i tillegg om at han ville være med på enda et program, det der er ikke helt meg. Jeg ønsker et mer A4 liv, med minimalt bruk av sosiale medier når man er i forhold og bedre å bruke tid på hverandre. Anonymkode: b6baa...1f1 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei, men om det går fire-fem timer uten at han har sendt meg en personlig Snap og på samme tid har oppdatert Snap-storyen tre ganger og ikke funnet tid til en Snap til meg, synes jeg det er kjipt Anonymkode: ec3c2...696 Så det ville vært bedre om han trente og var med venner de 5 timene det gikk mellom hver gang du hører fra ham? Anonymkode: fcf40...483
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så det ville vært bedre om han trente og var med venner de 5 timene det gikk mellom hver gang du hører fra ham? Anonymkode: fcf40...483 Jeg vet ikke... Har hvertfall fått disse sosiale mediene langt opp i halsen Anonymkode: ec3c2...696 2
~ m a u d e ~ Skrevet 7. februar 2021 #10 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sier han ikke ønsker å forandre seg på dette området og det er jeg på et vis enig i. Likevel blir jeg sur! Anonymkode: ec3c2...696 Tenker du får bli enig med deg selv, først og fremst Klart det er uattraktivt med en «mann» som henger på sosiale medier. Men det er ALLTID en grunn for at man har den kjæresten man har. Kvinner med høy selvrespekt, velger menn som behandler dama bra. Kvinner med lav selvrespekt, velger menn som ikke gjør det. Så hvorfor valgte du han her, og hvorfor er du fremdeles sammen med han - det er spørsmålene du må stille deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå