AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #21 Skrevet 7. februar 2021 Millimani skrev (56 minutter siden): Sukkerfri saft smaker ikke godt 😝 Ettersmaken er helt grusom, etter min mening. Bland juicen ut med vann eller farris Fiberrik kost er riktig og viktig. Bytt ut hvite (det du kaller vanlig) pasta eller andre produkter med fullkorn, smaken er ikke så annerledes! Og magen er mye mer begeistret for det! Det er en kort tilvenningsfase, jeg snakker av erfaring Grove produkter er viktige for fordøyelsen, og blir man ikke mer tørst av det grove? 🤔 Her finner du noen tips Forstoppelse og hard mage - Smerte (klikk.no) Haha den er ikke veldig god nei 😅 Grunnen til at jeg har hatt hvit pasta er pga meg selv egentlig,den har mindre kalorier. Men kan definitivt bytte den ut, hun har jo godt av det. 😊 Ser på lista over ting som kan gi hard mage, vi gir mye av det. Eneste hun ikke spiser er fruktyoghurt og potet.. Søt melk vet jeg ikke helt hva er? Hvis det er vanlig, har jeg blitt rådet til å bytte ut den 😊 Ikke rart stakkars jenta mi sliter:/ AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kutt ut banan. Det var i hvert fall synderen her i huset. En liten en som var veeeldig glad i. Anonymkode: f3bd6...847 Takk for tips 😊 Anonymkode: ab721...639
Millimani Skrevet 8. februar 2021 #22 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Haha den er ikke veldig god nei 😅 Grunnen til at jeg har hatt hvit pasta er pga meg selv egentlig,den har mindre kalorier. Men kan definitivt bytte den ut, hun har jo godt av det. 😊 Ser på lista over ting som kan gi hard mage, vi gir mye av det. Eneste hun ikke spiser er fruktyoghurt og potet.. Søt melk vet jeg ikke helt hva er? Hvis det er vanlig, har jeg blitt rådet til å bytte ut den 😊 Ikke rart stakkars jenta mi sliter:/ Takk for tips 😊 Anonymkode: ab721...639 Det er den vanlige melka ja
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #23 Skrevet 8. februar 2021 Millimani skrev (37 minutter siden): Det er den vanlige melka ja Hun liker mandelmelk (uten sukker) da, så får gi det istedet hvis hun ikke vil ha vann 😊 Anonymkode: ab721...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå