Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Jeg og mannen min har vært sammen i mange år. Vi har lenge, lenge begge tent på trekant, men jeg tenner mest på at han flørter/har sex med en annen. 
Sexlivet vårt fikk en enorm opptur nå når han flørter med en annen dame. 
Bare tanken av det, gjør meg tent. 
Er det flere her som lever slik som oss og som det fungerer bra for? 

Anonymkode: c7f7d...14f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei! 
Jeg og mannen min har vært sammen i mange år. Vi har lenge, lenge begge tent på trekant, men jeg tenner mest på at han flørter/har sex med en annen. 
Sexlivet vårt fikk en enorm opptur nå når han flørter med en annen dame. 
Bare tanken av det, gjør meg tent. 
Er det flere her som lever slik som oss og som det fungerer bra for? 

Anonymkode: c7f7d...14f

Det jeg opplever som mest "vanlig" er at en mann tenner på at kona/kjæresten har heftig sex med en annen og velutstyrt mann. Dere er heldige som begge tenner på det samme. I de aller fleste forhold er det bare den ene som har slike fantasier og at det dermed forblir en fantasi. Om dere er trygge og åpne med hverandre kan dette gå bra selv om det er mange fallgruver. Det er viktig å prate om dette, også underveis, og stoppe om det blir litt ubehagelig for en av partene.

Skrevet

Jeg er som deg. I begynnelsen var det ekstremt pirrende at han småflørtet med en annen jente. De hadde også sex. Så ble han forelsket og jeg ba ham slutte.  Det greide han ikke så det ble starten på et mareritt for meg.

jeg er for spenningen og alt det positive det førte med seg for vårt forhold, men det er helt avgjørende at fastsatte grenser overholdes av begge parter

Anonymkode: c94e3...ec4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...