Aprikostwist Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Dere som har en sebra baby og junior seng. Når sluttet deres barn og bruke den?Vet de kan bruke den lenge. Jenta mi er nå 4 år og føler at selv om den er trekt ut så er hun for stor til den. Får ikke den stor jente følselsen for hun sover jo fortatt i samme babyseng som hun alltid har sovet i. Planen var at vi skulle hatt nr 3 snart og at da skulle hun få,ny seng. Samboer mener hun kan sove i den fortsatt til vi evt får baby nr 3. Men innen baby nr 3 evt er komt så nærmer hun seg skolejente. Så syns hun må få ny seng før det. Hva sier KG? Hvor lenge sover deres barn i Sebra seng.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Vi har leanderseng.(som er samme konsept som sebra) Vi bytta rundt 3,5. Jeg er enig med deg. Selv om den var bygd ut så lang den var, virket den litt trang. Vi tok senga på loftet og kjøpte skikkelig stor-gutt seng til eldste. Så fikk småsøsken leandersenga da de ble født. Anonymkode: b3768...62a
Aprikostwist Skrevet 7. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har leanderseng.(som er samme konsept som sebra) Vi bytta rundt 3,5. Jeg er enig med deg. Selv om den var bygd ut så lang den var, virket den litt trang. Vi tok senga på loftet og kjøpte skikkelig stor-gutt seng til eldste. Så fikk småsøsken leandersenga da de ble født. Anonymkode: b3768...62a Tusen takk for svar😊 Syns når hun setter ord på det selv også at hun sover i babyseng så sier det sitt. Sengen er nydelig men tror ikke jeg hadde kjøpt den igjen🤪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå