Gå til innhold

Normalt at 3-åringen oppfører seg slik i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 3-åring er svært aktiv på hverdagene, men blir som en gamlehjemsbeboer i helgene 😅 

Er i følge bhg-personalet høyt og lavt store deler av dagene. I helgene legger hun seg og står opp til vanlig tid (rundt kl.07), men vil da for det meste bruke dagen på rolig lek, boklesing og barne-tv. Hun liker å ta dynen opp i stua, og ligge på sofaen med dyna over seg og «bare slappe av» som hun selv sier. Dette gjør hun hele dagen. Hun vil også ha maten servert foran seg.

Er det normalt at en 3-åring er sånn i helgene etter at bhg-uken er over?

Anonymkode: 20a94...35f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er normalt. Noen liker å slappe av, andre liker å gå ut å leke. Samme med oss voksne. 

Her ser jeg at vår treåring kun vil være hjemme og inne sammen med oss, og finne på ting sammen. 

Anonymkode: 65d65...1d8

• Liker 1
Skrevet

Ja ❤️ Hun tar helg, som de fleste andre!

Anonymkode: 92558...3d1

• Liker 4
Skrevet

Vi trenger alle å lade opp, så vi er klar for bånn gass på mandag igjen! Ikke alle har vett til det, så vær glad for at barnet ditt har det 😀

Anonymkode: 3dad1...2ab

• Liker 2
Skrevet

Sånn er vår treåring også. Dog blir vi alle gærne av å ikke være litt fysisk aktive, så vi tar barna med ut uansett. Alle blir glad for det😊

Anonymkode: 89b5f...8f0

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg syns det er litt sårt. Tenk at 3 åringene våre blir så slitene etter bh uka 😅😳 Jeg syns det er litt ille jeg😑 

Anonymkode: e9335...4da

• Liker 1
Skrevet

Herregud så heldig du er! Her er det fullt kaos med under høyt og lavt og det er ikke et sekund stillhet og ro fra sekundet de står opp til de legger seg. Ikke mye sliten etter barnehageuka, til tross for turer hver dag. Og ja, jeg får høre at treåringene mine er godt over gjennomsnittet aktive

Anonymkode: 197cc...7cc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja, jeg syns det er litt sårt. Tenk at 3 åringene våre blir så slitene etter bh uka 😅😳 Jeg syns det er litt ille jeg😑 

Anonymkode: e9335...4da

Bh= brystholder

Bhg= barnehage

Anonymkode: 6817e...bbc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Bh= brystholder

Bhg= barnehage

Anonymkode: 6817e...bbc

Ja, det var det viktigste i det innlegget.\, ja.😵

Ts helt vanlig :)

Anonymkode: f7ccf...2d8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Min 3-åring er svært aktiv på hverdagene, men blir som en gamlehjemsbeboer i helgene 😅 

Er i følge bhg-personalet høyt og lavt store deler av dagene. I helgene legger hun seg og står opp til vanlig tid (rundt kl.07), men vil da for det meste bruke dagen på rolig lek, boklesing og barne-tv. Hun liker å ta dynen opp i stua, og ligge på sofaen med dyna over seg og «bare slappe av» som hun selv sier. Dette gjør hun hele dagen. Hun vil også ha maten servert foran seg.

Er det normalt at en 3-åring er sånn i helgene etter at bhg-uken er over?

Anonymkode: 20a94...35f

Høres megadeilig ut! :P 

Dessverre ikke sånn hos oss.

Anonymkode: c1557...d7e

Skrevet

Helt vanlig , er jo ikke så rart det

Anonymkode: 39690...b85

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud så heldig du er! Her er det fullt kaos med under høyt og lavt og det er ikke et sekund stillhet og ro fra sekundet de står opp til de legger seg. Ikke mye sliten etter barnehageuka, til tross for turer hver dag. Og ja, jeg får høre at treåringene mine er godt over gjennomsnittet aktive

Anonymkode: 197cc...7cc

Jeg tenker det samme – så sykt heldig! Her må vi ut og slite ut ungen både før og etter dupp på dagen, og likevel spretter ungen rundt i stua med en ball som en rakett. Helt i hundre. 

Anonymkode: d9577...b91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...