Gå til innhold

frognerparken 27 august

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj..er det gratis inngang? Og hvordan får man de adgangstegnene?

Skrevet

Gratis konsert ja.

Adgangstegn er kun til teltet for Hydro ansatte. Det har ikke noe med konserten å gjøre.

Skrevet

Noe som vet om det er lov å ha med engangsgrill, mat og vin? eller er det helt forbudt pga at de skal selge mat der...?

Skrevet

Så i avisen at det i alle fall ikke er lov å ha med seg engangsgrill.

Skrevet (endret)

Det er lov å ha med egen mat og drikke, men engangsgriller er forbudt.

Og paraply foran scenen er heller ikke lov. Noe som bekymrer meg mer enn maten...

Endret av Tusenfryd
Skrevet
Det er lov å ha med egen mat og drikke, men engangsgriller er forbudt.

Og paraply foran scenen er heller ikke lov. Noe som bekymrer meg mer enn maten...

men er hele frognerparken avstengt for dette formålet? kan jeg ikke ha med engangsgrill om jeg sitter laaaangt unna scenen/området heller??

Skrevet
men er hele frognerparken avstengt for dette formålet? kan jeg ikke ha med engangsgrill om jeg sitter laaaangt unna scenen/området heller??

:ler: med dette været er det ikke brått sikkert det blir så hyggelig å sitte med grill uansett :forvirret: Lag en annen smask niste da vel! :)

Skrevet

Linken funker ikke - og hva slags vær er det egentlig meldt???

Skrevet

Jeg vil dit, men skal ikke dit :sur:

Bor på feil kant av landet, er ikke bare å kjøre en tur liksom.. men aha da gitt!! digger dem :klappe:

Må gi meg raport..

Skrevet

blir det vær som idag, så er de jo råheldige, det er ihvertfall knallvær her hos meg. blå himmel og sol, noen skyer riktignok men dog.

og er det virkelig lov å ha med alkoholholdig drikke?

om været holder seg så lurer jeg på om jeg ikke må en tur bort ja.

Skrevet

ifølge met.no så blir det oppholdsvær!

Skrevet

Som noen sa over her. Linken virker ikke. Er det noen som kan fortelle meg hva som skjer og når?

Skrevet

Nå er jeg 'nesten' 100 % sikker på at jeg skal dit :tommelsmil: Toppen!

Skrevet

Da er vi nok mange KG'ere som "sees"!!!

Skrevet

Det er pr. def. ikke lov å drikke alkohol på offentlig sted som ikke har skjenkebevilling og har solgt den alkoholen der, så det er neppe lov. Det er det heller ikke i parken eller, eller på Karl Johan eller andre steder. Hvorvidt dette blir håndhevet eller ikke, er en annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...