Gjest littlemoi Skrevet 17. august 2005 #1 Skrevet 17. august 2005 ja da er det masse som skjer i frognerparken bare se her: http://www.centennial.hydro.com/no/Frogner...en_program.html aha gleder jeg meg til! men det jeg lurer på er om det er alkoholservering der?? og kan man i såfall ta med medbrakt? håper noen vet!
Kafka Skrevet 19. august 2005 #2 Skrevet 19. august 2005 ja da er det masse som skjer i frognerparken bare se her: http://www.centennial.hydro.com/no/Frogner...en_program.html aha gleder jeg meg til! men det jeg lurer på er om det er alkoholservering der?? og kan man i såfall ta med medbrakt? håper noen vet! ← Utrolig såpeserier skaper bluss, men dette.. Jeg kommer iallefall! Vi sees da
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2005 #3 Skrevet 19. august 2005 Oj..er det gratis inngang? Og hvordan får man de adgangstegnene?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #4 Skrevet 21. august 2005 Gratis konsert ja. Adgangstegn er kun til teltet for Hydro ansatte. Det har ikke noe med konserten å gjøre.
MiniMjau Skrevet 26. august 2005 #5 Skrevet 26. august 2005 Noe som vet om det er lov å ha med engangsgrill, mat og vin? eller er det helt forbudt pga at de skal selge mat der...?
Alida Skrevet 26. august 2005 #6 Skrevet 26. august 2005 Så i avisen at det i alle fall ikke er lov å ha med seg engangsgrill.
Tusenfryd Skrevet 26. august 2005 #7 Skrevet 26. august 2005 (endret) Det er lov å ha med egen mat og drikke, men engangsgriller er forbudt. Og paraply foran scenen er heller ikke lov. Noe som bekymrer meg mer enn maten... Endret 26. august 2005 av Tusenfryd
MiniMjau Skrevet 26. august 2005 #9 Skrevet 26. august 2005 Det er lov å ha med egen mat og drikke, men engangsgriller er forbudt. Og paraply foran scenen er heller ikke lov. Noe som bekymrer meg mer enn maten... ← men er hele frognerparken avstengt for dette formålet? kan jeg ikke ha med engangsgrill om jeg sitter laaaangt unna scenen/området heller??
Kafka Skrevet 26. august 2005 #10 Skrevet 26. august 2005 men er hele frognerparken avstengt for dette formålet? kan jeg ikke ha med engangsgrill om jeg sitter laaaangt unna scenen/området heller?? ← med dette været er det ikke brått sikkert det blir så hyggelig å sitte med grill uansett Lag en annen smask niste da vel!
LilleMy Skrevet 26. august 2005 #11 Skrevet 26. august 2005 Linken funker ikke - og hva slags vær er det egentlig meldt???
Gjest meya84 Skrevet 26. august 2005 #12 Skrevet 26. august 2005 Jeg vil dit, men skal ikke dit Bor på feil kant av landet, er ikke bare å kjøre en tur liksom.. men aha da gitt!! digger dem Må gi meg raport..
aline Skrevet 26. august 2005 #13 Skrevet 26. august 2005 blir det vær som idag, så er de jo råheldige, det er ihvertfall knallvær her hos meg. blå himmel og sol, noen skyer riktignok men dog. og er det virkelig lov å ha med alkoholholdig drikke? om været holder seg så lurer jeg på om jeg ikke må en tur bort ja.
Gjest Dilla Skrevet 26. august 2005 #16 Skrevet 26. august 2005 Som noen sa over her. Linken virker ikke. Er det noen som kan fortelle meg hva som skjer og når?
Kafka Skrevet 26. august 2005 #18 Skrevet 26. august 2005 Nå er jeg 'nesten' 100 % sikker på at jeg skal dit Toppen!
Tusenfryd Skrevet 26. august 2005 #20 Skrevet 26. august 2005 Det er pr. def. ikke lov å drikke alkohol på offentlig sted som ikke har skjenkebevilling og har solgt den alkoholen der, så det er neppe lov. Det er det heller ikke i parken eller, eller på Karl Johan eller andre steder. Hvorvidt dette blir håndhevet eller ikke, er en annen sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå