AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Hei. Noen som har erfaringer med medisinen Vimpat? En Epilepsi medisin. Leser man kan oppleve å bli veldig trøtt,vektøkning osv , men ønsker å høre andres erfaringer:) Anonymkode: 198c5...2ac
tori-oei Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Hei.Lenge siden du spurte.Men jeg lurer på det samme.Har fått Vimpat forskrevet,men ikke startet enda
Palogos Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 (endret) Ja, brukte vimpat i overkant over 1 år. Mot epilepsi, skal sies bivirkningene som tretthet og vektøkning fikk ikke jeg. Derimot de psykiske og kognitive bivirkningene alene var grusomme, jeg vil absolutt ikke anbefale å bruke den antiepleptika under noen omstendigheter. Vei opp bivirkningene mot livskvaliteten, i dette tilfellet ble livskvaliteten redusert utrolig mye dette året grunnet vimpat, skal og sies jeg fikk frostanfall og måtte inn på sykehus å få behandling, grunnet vimpat. Vimpat var grunnen til dette illebefinnende også. Nå vet jeg ikke hva du har fått det forskrevet for, men vær forsiktig å ikke ta alt imot blindt. Endret 12. august 2022 av Palogos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå